• Ik vroeg me dus af/was nieuwscheirig of ik in de afgelopen tijd ben veranderd qua uiterlijk.


    Van een aantal maanden terug


    deze is wel van een schoolfeest,.. maar ja (':


    Van een paar dagen terug En hier is mijn haar bruin geverfd (';

    Tussen de 2e en te 3e foto zitten een aantal weken.

    Na deze reacties zit ik er over na te denken om mijn haar permanent te verven omdat ik ten 1e -persoonlijk- niet zo van blond hou en de meeste reacties die ik heb gehad avn mensen positief zijn :3

    Dit btw niet bedoeld als aandachttrekkerij

    x

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 11:19 ]


    Only those who listen can hear

    TheLegacy schreef:
    (...)

    Dat kan ja,.. maar dan kun je met veel dingen wel wachten tot je ouder bent >.> En ik denk niet dat ik van deze stijl in 1x naar 100% normaal ga of ineens roze ga dragen Blehh >.>
    (:

    Dat snap ik, maar, believe it or not, mijn moeder was vroeger ook van: zwart, piercings, zwarte haren, screamo, blablabla.. En daar is ze nu van af, en ze heeft ook best spijt van die dingen, als haren zwart verven, enzo ;'\


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Matched schreef:
    (...)
    Dat snap ik, maar, believe it or not, mijn moeder was vroeger ook van: zwart, piercings, zwarte haren, screamo, blablabla.. En daar is ze nu van af, en ze heeft ook best spijt van die dingen, als haren zwart verven, enzo ;'\


    Had je me volgens mij nog niet verteld nee (:
    Maar weet je, waarom zou je nou niks doen en pas verstandig wachten tot je ouder bent. Imean wat heb je dan aan deze leeftijd. ;3


    Only those who listen can hear

    TheLegacy schreef:
    (...)

    Had je me volgens mij nog niet verteld nee (:
    Maar weet je, waarom zou je nou niks doen en pas verstandig wachten tot je ouder bent. Imean wat heb je dan aan deze leeftijd. ;3

    Niet veel, maar wat heb je aan je leven als je ouder bent, en met verschrikkelijke uitgroei rond loopt?
    Gosh, had je die gast in het WIlhelmina park gezien, die uitgroei! Blegh..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Matched schreef:
    (...)
    Niet veel, maar wat heb je aan je leven als je ouder bent, en met verschrikkelijke uitgroei rond loopt?
    Gosh, had je die gast in het WIlhelmina park gezien, die uitgroei! Blegh..


    en wat maakt niet uitgroei nou uit. Het is feitelijk gezien maar een detail.
    Ik heb veel gasten gezien,.. heb alleen niet op de uitgroei gelet sorry (:


    Only those who listen can hear

    TheLegacy schreef:
    (...)

    en wat maakt niet uitgroei nou uit. Het is feitelijk gezien maar een detail.
    Ik heb veel gasten gezien,.. heb alleen niet op de uitgroei gelet sorry (:

    Veel, gosh, dat zag er niet uit, kindof blond haar, met vanaf de helft zwart, geloof me, dat wil je niet hebben..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Matched schreef:
    (...)
    Veel, gosh, dat zag er niet uit, kindof blond haar, met vanaf de helft zwart, geloof me, dat wil je niet hebben..


    Boeient,.. fouten zijn er om te maken :3


    Only those who listen can hear

    TheLegacy schreef:
    (...)

    Boeient,.. fouten zijn er om te maken :3

    Indeed, want je schrijft boeiend met een d (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wat maakt uitgroei nou uit xd?
    Ik verf mijn haren rood, dus ik moet ook om de zoveel weken weer naar de kapper, gelukkig valt mijn uitgroei niet zo heel erg op.
    Maar je ziet zoveel mensen met uitgroei?


    To infinity and beyond •

    MONSTERBEAR schreef:
    ehm, andere haarkleur en meer make-up?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Levine schreef:
    Wat maakt uitgroei nou uit xd?
    Ik verf mijn haren rood, dus ik moet ook om de zoveel weken weer naar de kapper, gelukkig valt mijn uitgroei niet zo heel erg op.
    Maar je ziet zoveel mensen met uitgroei?

    Klopt, maar soms is het wel heel erg, als je het bijvoorbeeld niet meer wilt, ofzo, dan moet je het eruit laten groeien, en dan krijg je dat effect, dat halverwege je hoofd een andere kleur haar begint, en dat ziet er niet uit..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.