• Ik vroeg me dus af/was nieuwscheirig of ik in de afgelopen tijd ben veranderd qua uiterlijk.


    Van een aantal maanden terug


    deze is wel van een schoolfeest,.. maar ja (':


    Van een paar dagen terug En hier is mijn haar bruin geverfd (';

    Tussen de 2e en te 3e foto zitten een aantal weken.

    Na deze reacties zit ik er over na te denken om mijn haar permanent te verven omdat ik ten 1e -persoonlijk- niet zo van blond hou en de meeste reacties die ik heb gehad avn mensen positief zijn :3

    Dit btw niet bedoeld als aandachttrekkerij

    x

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 11:19 ]


    Only those who listen can hear

    MONSTERBEAR schreef:
    but ayo, je ziet zelf toch ook wel wat er verandert is.. is it me of is dit aandachttrekking?
    - sorry, niet aanvallend bedoelt ofzo (cat)

    Gheheh maakt niet uit (:. Ik vroeg het me alleen af. Ik hou niet zo van aandachttrekkerij >.>

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 23:16 ]


    Only those who listen can hear

    Captain schreef:
    Jij bent schattig. (krul)


    Gradually, then suddenly..

    Op foto's zien mensen er altijd heel anders uit dan ze werkelijk zijn dus ik kan niet oordelen.
    Ik heb wel zo'n vermoeden dat je er gewoon hetzelfde uitziet. Maar omdat je op de foto's anders poseert kan je het ook onmogelijk zien.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Assassin schreef:
    Je lijkt nog op jezelf.


    None but ourselves can free our minds.

    Je ziet er volwassener uit. Ik vind je eigenlijk wel staan met allebei de haarkleuren.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Je gezicht is volwassener geworden.
    en je haar is anders.
    maar dat bruine staat je leuk ! vindt ik
    (A)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    tatanka schreef:
    Hmm valt wel mee. Je bent gewoon wat volwassener in je gezicht geworden ithink. En je haarkleur, is veeel beter vind ik.


    Let it come and let it be

    Bruin geeft je een warmere, sympathieke uitstraling. En op de eerste foto zie je eruit als 40 % van de Nederlandse meiden. Dat is niks slechts, maar het bruine geeft je net dat beetje extra vind ik :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind dat je toch best wel veel verander bent. ^^
    Maar ik vind dat je het oudste lijkt op de middelste foto. ^^
    Maar ik zou ook bruin haar houden, dat vind ik echt het mooiste. :')
    & ik denk niet dat je aandacht zoekt.
    Hier zijn trouwens nog meer topics over.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Chocolicious schreef:
    Ik vind dat je toch best wel veel verander bent. ^^
    Maar ik vind dat je het oudste lijkt op de middelste foto. ^^
    Maar ik zou ook bruin haar houden, dat vind ik echt het mooiste. :')
    & ik denk niet dat je aandacht zoekt.
    Hier zijn trouwens nog meer topics over.


    Tussen de 2e en de 1e foto zit niet zo veel tijd. En ik denk dat ik mijn haar permanent bruin laat verven omdat dit maar een kleurspoeling is (';


    Only those who listen can hear

    DarkSavior schreef:
    Je ziet er iets volwassener uit en dat is positief (bloos). Verder raad ik je aan je bruine haren te houden want dat staat veel beter bij je gezicht

    Gosh, ik wil niet dat je jouw haren permanent bruin verft.. Dat is echt zonde, want dan moet je het blijven verven, anders krijg je van die permanente uitgroei. Als ik jou was zou ik daar nog een aantal jaren mee wachten..

    Ik vind heel eerlijk gezegd jouw natuurlijke kleur ook mooier ;'x


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Matched schreef:
    Gosh, ik wil niet dat je jouw haren permanent bruin verft.. Dat is echt zonde, want dan moet je het blijven verven, anders krijg je van die permanente uitgroei. Als ik jou was zou ik daar nog een aantal jaren mee wachten..

    Ik vind heel eerlijk gezegd jouw natuurlijke kleur ook mooier ;'x


    gheheh ja zoiets dacht ik al wel (;
    Je hebt er ook wel gelijk in -little bit-. Ik vind bruin persoonlijk wat mooier en ik hield juist niet zo van mijn natuurlijke haarkleur (:


    Only those who listen can hear

    TheLegacy schreef:
    (...)

    gheheh ja zoiets dacht ik al wel (;
    Je hebt er ook wel gelijk in -little bit-. Ik vind bruin persoonlijk wat mooier en ik hield juist niet zo van mijn natuurlijke haarkleur (:

    Dan kun je nog beter een aantal keer kleurspoeling doen, want als je het een keer verft in een heel andere kleur dan je natuurlijke haarkleur, kun je als je het niet meer mooi vind kiezen, een andere kleur, of voor schut lopen met uitgroei.. Dus dan zou je het moeten blijven verven, en je weet helemaal niet, of je deze stijl --> zwart enzo, nog wel hebt als je wat ouder bent.. Dus beter kun je wachten (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Matched schreef:
    (...)
    Dan kun je nog beter een aantal keer kleurspoeling doen, want als je het een keer verft in een heel andere kleur dan je natuurlijke haarkleur, kun je als je het niet meer mooi vind kiezen, een andere kleur, of voor schut lopen met uitgroei.. Dus dan zou je het moeten blijven verven, en je weet helemaal niet, of je deze stijl --> zwart enzo, nog wel hebt als je wat ouder bent.. Dus beter kun je wachten (:


    Dat kan ja,.. maar dan kun je met veel dingen wel wachten tot je ouder bent >.> En ik denk niet dat ik van deze stijl in 1x naar 100% normaal ga of ineens roze ga dragen Blehh >.>
    (:


    Only those who listen can hear