• Ik vind mezelf heel erg dik. En heb me voorgenomen om sowieso 10 kilo aftevallen dez zomer. En vandaag ben ik ermee begonnen. Ik ben in het 'bos' hier om de hoek gaan joggen voor een uur. Met een vuilniszak om haha. Dat heb ik helemaal volgehouden. Toen ik thuis kwam was ik serieus zo rood als een tomaat. Daarna ging ik een half uur op de hometrainer. En nu ben ik dus echt drijfnat door die vuilniszak. Zelfs me BH en broek is nat. Ik eet nu ook wat minder. Ik ben serieus trots op mezelf, dat ik het vandaag heb volgehouden. Wie is er ook trots op zichzelf vandaag?

    Ik niet

    Goedzo! Maar hoezo die vuilniszak? ;$ haha En uhm ja want ik ben best veel afgevallen zonder er heel veel voor te doen en nog 5 kilo en ik ben genoeg afgevallen vind ik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Goedzo! Maar hoezo die vuilniszak? ;$ haha En uhm ja want ik ben best veel afgevallen zonder er heel veel voor te doen en nog 5 kilo en ik ben genoeg afgevallen vind ik.
    Met een vuilniszak ga je nog erger zweten ;x

    Hooligan schreef:
    Ik niet

    Dat is kut.

    Deze topics mogen niet meer.
    blijf gezond eten!


    <3

    ik wil ook een beetje afvallen, niet heel erg veel maar wel een paar kilo, ik ga dinsdag naar egypte, dus dat wordt veel zwemmen en misschien ook wel fitnessen!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Howww, ik ben trots op je haha, dat je zoiets kan, ik zou niet eens proberen te gaan lopen, I hate it! ;D


    None but ourselves can free our minds.

    401 schreef:
    Deze topics mogen niet meer.
    blijf gezond eten!

    Fuck, dat was ik vergeten

    Ik ik ik! Ik ben over naar 5 havo en ik ben zó trots op mezelf : D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ErnieHalter schreef:
    (...) Met een vuilniszak ga je nog erger zweten ;x

    Je weet dat je door zweten niet echt afvalt he,want je heb die vocht toch nodig. Wat je doet is goed maar de vuilniszak is onnodig en niet echt goed.
    Ik ben niet tros op me zelf,maar ik heb ook niks gedaan vandaag dus ja.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    > Slotje.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.