• Na een gesprekje te hebben gehad over liegen, vroeg ik me af: Hoe voelen jullie je er bij als je liegt?

    Ik zelf kan over sommige onderwerpen prima liegen, gewoon omdat ik wéét dat het beter zo is. Maar bij andere bijvoorbeeld 'Ja sorry ik kan niet afspreken want ik zou al me mama naar de stad gaan' daar kan ik me best ellendig om voelen :'D

    Dus, hoe voelen jullie je er bij als jullie liegen? _O_


    Let it come and let it be

    the same as you,


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    soms voel ik iets en soms niet.

    Devin schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook nog gedaan in het lager (cat) Ik loog alles bij elkaar en geloofde die leugens ook nog echt :')


    háhahaha, toen ik kleiner was verzon ik hele verhalen over hoe geweldig mijn familie was en vertelde dat aan iedereen :'D Uiteindelijk was niks ervan waar, but still, mijn fantasie was te groot.:Y) #schaam

    Mile schreef:
    soms voel ik iets en soms niet.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ligt eraan waar het om gaat. Ik heb best wel een hekel aan liegen. Soms gaat het alleen automatisch >.>

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 23:10 ]


    Only those who listen can hear

    Captain schreef:
    Precies zoals jij! De ene keer vind ik het oké, de andere word ik er gewoon verdrietig van. (cat)


    Gradually, then suddenly..

    Ik lieg eigenlijk bijna nooit.
    Soms lieg ik wel eens natuulijk, maar dat doet iedereen.
    Als ik lieg voel ik me niet ellendig want ik lieg nooit om hele grote dingen... Ik lieg bijv. als iemand iets vraagt waarop ik geen ja durf te zeggen en dan zeg ik nee. Maar dit is dan puur omdat mensen raar gaan denken over mij ofzo.. Maar ik sta wel bekend als een eerlijk en vertrouwbaar persoon hoor.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik kan moeilijk liegen. Ik voel me er altijd slecht bij, ookal weet ik dat het beter is zo.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Styles schreef:
    Zonder leugens zou de wereld instorten., (cat)
    Nee, ik ben enorm goed in liegen en het is als een automatische piloot bij somige situatie's. en het doet me eigenlijk niet zo veel., ;x


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Als het echt voor iets groots is of gewoon als ik me er niet goed bij voel, voel ik mij er ni goed bij (deu , wat een zin xD)
    Maar als het zoiets kleins is pff, I don't care xD
    Maar ik lieg niet vaak en doe het ook niet zo graag :p


    Stop wishing, Start doing..

    Captain schreef:
    Precies zoals jij! De ene keer vind ik het oké, de andere word ik er gewoon verdrietig van. (cat)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik voel me bijna nooit schuldig, ik lig soms dubbel als ze het geloven ;x


    Me so good.

    Atmosphere schreef:
    Ik voel er niks bij en ben best goed in liegen.
    Geen goede eigenschap maar oké, dan kán ik net doen of geloof ik in mijn eigen leugens om het zo echter te laten lijken.

    Ik geloof ook in mijn eigen leugens, teminste de grotere leugens waarvan ik weet dat het beter zo is, en dat lukt me ook aardig goed. Ik kan met een stalen gezicht dingen helemaal tot in de puntjes opliegen, maar die kleintjes als 'Ik kan niet mee, want mama en ik gaan werken in de tuin' ofzo, daar geloof ik totáál niet zelf in, en die mislukken ook nog wel eens :'D
    Stiekem best wel falend :3


    Let it come and let it be

    Euhmm... Ik voel me vaak niet schuldig hoor. :Y)
    Ik doe het ook soms automatisch. xD
    In uitzonderlijke gevallen voel ik me wel een beetje schuldig, maar dan zeg ik meestal daarna de waarheid.
    Maar meestal doet het me eigenlijk niet veel. :Y)
    Maar het hangt eigenlijk helemaal van de situatie af. ^^


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik geloof ook in mijn eigen leugens, teminste de grotere leugens waarvan ik weet dat het beter zo is, en dat lukt me ook aardig goed. Ik kan met een stalen gezicht dingen helemaal tot in de puntjes opliegen, maar die kleintjes als 'Ik kan niet mee, want mama en ik gaan werken in de tuin' ofzo, daar geloof ik totáál niet zelf in, en die mislukken ook nog wel eens :'D
    Stiekem best wel falend :3


    Háhaha, ik kan elke wel eigenlijk ;$ Maar inderdaad, tot in de puntjes kan ik er ook wel wat omheen verzinnen. (cat)