• Na een gesprekje te hebben gehad over liegen, vroeg ik me af: Hoe voelen jullie je er bij als je liegt?

    Ik zelf kan over sommige onderwerpen prima liegen, gewoon omdat ik wéét dat het beter zo is. Maar bij andere bijvoorbeeld 'Ja sorry ik kan niet afspreken want ik zou al me mama naar de stad gaan' daar kan ik me best ellendig om voelen :'D

    Dus, hoe voelen jullie je er bij als jullie liegen? _O_


    Let it come and let it be

    Captain schreef:
    (...)
    Zoals het hoort. (cat)

    Yeah (krul) Da's een hele opluchting


    "I shut my eyes in order to see.'

    In principe lieg ik eigenlijk niet. Maar er zijn wel eens dingen...
    Dat iemand die ik niet mag vraagt: "Kan jij even met me meelopen naar het station?" Dan zeg ik bijvoorbeeld "Nee, want ik ga al me die en die mee."
    Soms is dat niet eens waar, maar dan voel ik me toch sculdig, maar ik mag haar gewoon niet en dan weet ik niet wat schijnheiliger is, dus kan ik misschien ook maar beter zeggen dat ik niet kan...

    Ooh, wat voel ik me nu slecht ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Liegen doet me niks, alleen als het echt een zware leugen is. Meestal lieg ik voor mijn eigen bestwil dus daar voel ik me niet schuldig over.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan me eigenlijk maar één ding herinneren waarover ik me ooit schuldig heb gevoeld omdat ik gelogen had. Dus nee, ik voel er niets bij.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eigenlijk precies zoals jij :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik kan niet liegen, omdat ik dat voor een deel ook gewoon niet wil. Ik weet dat ik soms beter onder situaties uitkom als ik lieg, maar dat lukt me gewoon niet.
    Je ziet het aan mij als ik lieg. D:


    Let the Night embrace you

    ik ben niet zo een slechte leugenaar maar ik lieg niet graag


    You can't not look cool with a crossbow.

    Captain schreef:
    Precies zoals jij! De ene keer vind ik het oké, de andere word ik er gewoon verdrietig van. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Captain schreef:
    Precies zoals jij! De ene keer vind ik het oké, de andere word ik er gewoon verdrietig van. (cat)


    <3

    Ik ben een enorm slechte leugenaar, dus echt rechtuit liegen doe ik zelden.
    En als er dan momenten komen dat ik het toch moet doen, dan heb ik er meestal goed over na gedacht en dan weet ik dus dat iets de leugen waardt is, waardoor ik het dan best probleemloos kan.:Y)


    effort never betrays you

    Ik voel er niks bij en ben best goed in liegen.
    Geen goede eigenschap maar oké, dan kán ik net doen of geloof ik in mijn eigen leugens om het zo echter te laten lijken.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 21:54 ]

    Als ik lieg, is dat goed gespeeld, want iedereen trapt er in, behalve mijn moeder. Die kent me te goed...


    If the shorts don't fit, take another pair. Maybe they will.

    Atmosphere schreef:
    Ik voel er niks bij en ben best goed in liegen.
    Geen goede eigenschap maar oké, dan kán ik net doen of geloof ik in mijn eigen leugens om het zo echter te laten lijken.


    Dat heb ik ook nog gedaan in het lager (cat) Ik loog alles bij elkaar en geloofde die leugens ook nog echt :')


    Olive

    Nim schreef:
    Ik ben echt een slechte leugenaar.. :') En als ik dan lieg, dan voel ik me echt heel schuldig :'D


    We accept the love we think we deserve.

    Hangt er vanaf tegen wie. Als het tegen een vreemde of een kennis is heb ik er geen spijt van, bij mensen van wie ik hou heb ik al meteen spijt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.