• Hoi!!(H) Lieve mensen. Ik ben bezig met een nieuwe serie en hij heet; [TH]<3.I Love The Boyfriend of my Bestfriend! But he loves me too?<3

    Het gaat simpel weg over een meisje van 17 ze noemt Renee die verliefd word op het vriendje van haar beste vriendin. En dat vriendje is niemand minder dan Bill Kaulitz. Ze doet er alles aan om Bill als haar vriendje tekrijgen. Maar dan komt de vriendschap tussen Renee en haar vriendin op het spel testaan. Heeft ze dit er ook voorover?


    De Rollen die ik zoek!;


    BF Renee en dus het tijdelijke vriendinnetje van Bill.

    Gustav's Vriendin.

    Georg's Vriendin.

    Tom's Vriendin.

    Broertje Renee.

    Moeder Renee.

    Vader Renee.


    Meer rollen bedacht? Meld het!!

    Als je erin wil zeg dan hoe je wil heten welke rol je wil hoe oud je in de quiz bent. Beschrijf jezelf uiterlijk karakther hobby's heb je huisdieren enz. Van je uiterlijk heb ik het liefst een foto! Hoeft niet.En je kledingstyl.

    Kusjeees(H)


    I do not hook up.

    das idd handig
    daar schrijf ik mijn verhalen ook altijd en die stukjes van ideeen die ik al heb :P

    laat je het me wel weten en ik wil detais he:P

    haha kus


    Gehehehe die details komen hoor =]
    Ik doe dat altijd x] (nerd)
    Soms heb ik gwn zulke domme details ga ik vertellen hoe ze haar brood smeert :P maa dat zal ik proberen weg telaten x]


    I do not hook up.

    De Rollen die ik zoek!;


    BF Renee en dus het tijdelijke vriendinnetje van Bill; Annelies (dasisters)

    Gustav's Vriendin; Marloes (xTinkerbell)

    Georg's Vriendin; Charissa (chachakeuh)

    Tom's Vriendin; Samantha (xxSmnth)

    Broertje Renee.

    Moeder Renee.

    Vader Renee.


    Meer rollen bedacht? Meld het!!

    Als je erin wil zeg dan hoe je wil heten welke rol je wil hoe oud je in de quiz bent. Beschrijf jezelf uiterlijk karakther hobby's heb je huisdieren enz. Van je uiterlijk heb ik het liefst een foto! Hoeft niet.En je kledingstyl.

    Kusjeees(H)


    I do not hook up.

    ja ik doe ook zoveel mpogelijk beschrijven dat lijkt het realistisch :P

    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dnake danke duizend maal,,,, zeg je me wnr de eerste er is,,, zou ik heel vinden aangezien dat ik geen berichten meer krijg van quizlet,, weetje hoe kak dat is,,,, Char.<33333333333


    *He's the one.

    ja ik doe ook zoveel mpogelijk beschrijven dat lijkt het realistisch :P


    Mee eens :P


    I do not hook up.

    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dnake danke duizend maal,,,, zeg je me wnr de eerste er is,,, zou ik heel vinden aangezien dat ik geen berichten meer krijg van quizlet,, weetje hoe kak dat is,,,, Char.<33333333333


    Okee :) En grggdn =] Ik zal het laten weten!!

    Kusjj(H)!!


    I do not hook up.

    Broertje Renee.

    Moeder Renee.

    Vader Renee.


    Dat zijn de rollen die nog vrij zijn bitte!! Ook jongens gezocht!!


    I do not hook up.

    Ik ben egt benieuwd na die serie

    Ik zat er toch al in?

    Jij wel hea je werd zo een andere vriendin!


    I do not hook up.