• Ik heb een paar moeilijke maanden achter de rug omdat mijn mama is gestorven en ik had het wat moeilijk op school, ik heb me echt ontzettend slecht gevoeld. Na mijn examens ging het beter en voelde ik mij goed omdat ik zo hard uitkeek naar de vakantie , omdat ik op reis ging naar Cannes. & van het moment ik thuis in de auto stapte voelde ik me een ander mens , ik voelde me gelukkig & ik heb een hele week niet aan thuis en alle problemen gedacht , ik heb gewoon een hele week genoten van de zon en zee & ik heb gewinkelt , het was gwn zalig. & toen ik gisteren terug daar in de auto stapte voelde ik me weer als net van vooraf , ik voel me weer leeg en ongelukkig.
    Het liefst zou ik gewoon trg gaan en daar blijven , omdat ik daar alles van me af kon zetten en gewoon gelukkig was (:

    Sorry , maar ik moest dit ff kwijt , omdat ik het gevoel hb dat niemand mij verstaat -


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Brooklyn schreef:
    (...)

    Ja idd (:
    volgend jaar ben ik afgestudeerd , dus dan kan ik mijn eigen weg uit denk ik nu steeds (:
    nog een jaartje doorbijten ...

    Same here. Het komt wel goed, sterkte! (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    Embersky schreef:
    (...)

    Je krijgt dan een bepaalde dosis voorgeschreven, en die werkt nog wel door ook :) het werkt om je op gang te krijgen om je leven zo weer beter te krijgen :) ik ben (met verse tegenzin) naar een psych gegaan om hulp te krijgen, (mijn problemen liggen richting wat ze annorexia noemen -__- en ik word enorm gepest en dat soort shit) bij mij ging t fout toen ik n end aan mn leven wou maken. Ben uiteindelijk toch dat spul gaan nemen en het werkt echt :) Ik wou het zelf doen...maar sommige dingen gaan niet zonder hulp kwam ik achter :\ Ik hoop dat je je leven uiteindelijk wel beter krijgt (flower) en sterkte met alles (K)


    dat is ook best erg ;s
    als je eens wil pratn erovr .. (:
    & nja, mss is ht beter dat ik eens bij de dokter langsga , dankje voor de raad (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Captain schreef:
    (...)
    Same here. Het komt wel goed, sterkte! (flower)


    Hetzelfde gevoel ? (:
    & Dankje (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    liefie, je kunt ook hier gelukkig zijn
    je moet veel proberen en vinden waar je blij van wordt,
    Q zal je sws steunen, no matter what
    sterkte gurl <3


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Brooklyn schreef:
    (...)

    Hetzelfde gevoel ? (:
    & Dankje (:

    Ja. Nog 1 jaartje en dan ben ik er vanaf en kan ik eindelijk iets voor mezelf gaan doen. ^^ (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    Aawh poor you!
    Je hoeft je denk ik niet zo te voelen want veel mensen hier gewoon weten denk ik wel hoe je je voelt en ik denk dat je bij veel van on sj everhaal gewoon kwijt kan. Ik denk wel gewoon dat iedereen je een schouder om op te huilen zal geven hoor!(flower)
    Sterkte meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Het kutte is dat je niet kan weglopen van realiteit.
    Maar na vervelende tijden komen ook mooie tijden.
    Heel veel sterkte(flower)


    Believe in yourself, change the world.

    Captain schreef:
    (...)
    Ja. Nog 1 jaartje en dan ben ik er vanaf en kan ik eindelijk iets voor mezelf gaan doen. ^^ (flower)


    Groot gelijk (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    & dankje iedereen. (flower)
    Het betekent veel voor me dat ik even alles kwijt kan. (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.