• Ik heb een paar moeilijke maanden achter de rug omdat mijn mama is gestorven en ik had het wat moeilijk op school, ik heb me echt ontzettend slecht gevoeld. Na mijn examens ging het beter en voelde ik mij goed omdat ik zo hard uitkeek naar de vakantie , omdat ik op reis ging naar Cannes. & van het moment ik thuis in de auto stapte voelde ik me een ander mens , ik voelde me gelukkig & ik heb een hele week niet aan thuis en alle problemen gedacht , ik heb gewoon een hele week genoten van de zon en zee & ik heb gewinkelt , het was gwn zalig. & toen ik gisteren terug daar in de auto stapte voelde ik me weer als net van vooraf , ik voel me weer leeg en ongelukkig.
    Het liefst zou ik gewoon trg gaan en daar blijven , omdat ik daar alles van me af kon zetten en gewoon gelukkig was (:

    Sorry , maar ik moest dit ff kwijt , omdat ik het gevoel hb dat niemand mij verstaat -


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    wow wat erg

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 20:45 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Dat is echt heel vervelend voor je.
    Het is goed dat je even weg bent gegaan, maar nu zal je toch echt de moeilijkheden van je echte leven moeten overwinnen. Bedenk dat wanneer je dat gedaan hebt, je je weer als in Cannes gaat voelen al zal je natuurlijk wel altijd je Moeder een missen.

    Veel sterkte! (flower)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind het heel erg voor je! Veel sterkte trouwens! Ik hoop dat je de rest van de vakantie ook nog leuke dingen doet. Dat helpt je gedachten misschien te verzetten. Doe leuke dingen met je vrienden, nog een fijne vakantie. ;')

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 20:49 ]


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik denk dat dat heel normaal is, ik bedoel, je moeder verliezen is vreselijk! Sterkte!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    dat is echt rot van je moeder...
    maar het is echt goed dat je een weekje alles bent vergeten, en gewoon gelukkig was.
    misschien moet je nu gewoon voor veel afleiding zorgen?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Njaa, maar ik ben het gwn beu me zo steeds te voelen ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik heb een vriendin in precies dezelfde positie als jou. Niet dat dat het makkelijker maakt voor jou, maar goed.
    Je moet er veel over praten anders ga je dingen opkroppen. Desnoods schrijf je het van je af en verbrand je het daarna - dat heb ik toendertijd gedaan en bij mij luchtte het op.


    To infinity and beyond •

    BloodyGum schreef:
    Dat is echt heel vervelend voor je.
    Het is goed dat je even weg bent gegaan, maar nu zal je toch echt de moeilijkheden van je echte leven moeten overwinnen. Bedenk dat wanneer je dat gedaan hebt, je je weer als in Cannes gaat voelen al zal je natuurlijk wel altijd je Moeder een missen.

    Veel sterkte! (flower)


    Where words fail, music speaks

    Seel schreef:
    Ik denk dat dat heel normaal is, ik bedoel, je moeder verliezen is vreselijk! Sterkte!


    None but ourselves can free our minds.

    Brooklyn schreef:
    Njaa, maar ik ben het gwn beu me zo steeds te voelen ...

    Je blijft je nog wel even zo voelen,het was wel je moeder.
    Probeer leuke dingen te doen,zoek afleiding.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Aww, ik vind het zo erg voor je, ik kan het niet beschrijven!
    En ik weet precies hoe je je voelt. Ik had hetzelfde gevoel toen ik terugkeerde uit Rome, terug naar al die problemen... Ik had steeds de neiging om terug te gaan, omdat het daar zo aangenaam was, zo anders dan hier...
    Ik wens je veel sterkte toe, en vergeet niet dat eens je groot bent, je zelf mag uitkiezen waar je woont en dan kan je gaan naar eender welke plek waar je je goed voelt. (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Aww, ik vind het zo erg voor je, ik kan het niet beschrijven!
    En ik weet precies hoe je je voelt. Ik had hetzelfde gevoel toen ik terugkeerde uit Rome, terug naar al die problemen... Ik had steeds de neiging om terug te gaan, omdat het daar zo aangenaam was, zo anders dan hier...
    Ik wens je veel sterkte toe, en vergeet niet dat eens je groot bent, je zelf mag uitkiezen waar je woont en dan kan je gaan naar eender welke plek waar je je goed voelt. (flower)


    Ja idd (:
    volgend jaar ben ik afgestudeerd , dus dan kan ik mijn eigen weg uit denk ik nu steeds (:
    nog een jaartje doorbijten ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Brooklyn schreef:
    Njaa, maar ik ben het gwn beu me zo steeds te voelen ...


    Als je dit gevoel bespreekt met je huisarts, is de kans groot dat je medicijnen krijgt. Ik heb zelf een depressie nu, en heb medicijnen gehad en die helpen echt ! het is heel erg fijn om weer normaal te kunnen lachen, en gewoon met mensen te kunnen praten zonder heel de tijd te denken van : 'kut dalijk ga ik huilen' enzo. Veel sterkte meid (flower)

    Xxxx

    Embersky schreef:
    (...)

    Als je dit gevoel bespreekt met je huisarts, is de kans groot dat je medicijnen krijgt. Ik heb zelf een depressie nu, en heb medicijnen gehad en die helpen echt ! het is heel erg fijn om weer normaal te kunnen lachen, en gewoon met mensen te kunnen praten zonder heel de tijd te denken van : 'kut dalijk ga ik huilen' enzo. Veel sterkte meid (flower)

    Xxxx


    ik ben blij dat het helpt voor je (:
    maar ik ben bang dat ik er niet meer mee ga kunnen stoppen...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Brooklyn schreef:
    (...)

    ik ben blij dat het helpt voor je (:
    maar ik ben bang dat ik er niet meer mee ga kunnen stoppen...


    Je krijgt dan een bepaalde dosis voorgeschreven, en die werkt nog wel door ook :) het werkt om je op gang te krijgen om je leven zo weer beter te krijgen :) ik ben (met verse tegenzin) naar een psych gegaan om hulp te krijgen, (mijn problemen liggen richting wat ze annorexia noemen -__- en ik word enorm gepest en dat soort shit) bij mij ging t fout toen ik n end aan mn leven wou maken. Ben uiteindelijk toch dat spul gaan nemen en het werkt echt :) Ik wou het zelf doen...maar sommige dingen gaan niet zonder hulp kwam ik achter :\ Ik hoop dat je je leven uiteindelijk wel beter krijgt (flower) en sterkte met alles (K)