• Volgens mij kun je hier niet echt iets zeggen zonder er kritiek op te krijgen. Ik weet dat ik hier waarschijnlijk ook kritiek op ga krijgen. Ik durf amper dit topic aan te maken. But yeah; mijn keel doet hartstikke veel pijn en ik ga morgen voor tien dagen op kamp. Als ik in de spiegel kijk dan zie ik echt dat het opgezwollen is. Ik kan amper slikken of eten.

    Ik ben dan weer de persoon die kritiek geeft op kritiek-gevers :'3
    Het is inderdaad zo dat op bijna alles kritiek is, maar dat moet je gewoon negeren, btw, sterkte :3


    Let it come and let it be

    Je krijgt nu kritiek omdat je zeurt over de kritiek, duh.
    En waarom zouden mensen daar kritiek op hebben?
    Naja, beterschap! Eet drop?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 19:32 ]

    Whaha jah, ach. Je ontkomt er haast niet aan dat mensen in discussie met je gaan omdat ze het niet met je eens zijn. Maar zolang het geen ruzie wordt kan het geen kwaad, i guess.

    Ai, beterschap met je keel! Hopelijk wordt kamp toch nog leuk met niet al te veel keelpijn!(flower)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    CountMeIn schreef:
    Ik ben dan weer de persoon die kritiek geeft op kritiek-gevers :'3

    Wat maakt dat dan van jou? -3- Exactly. (joehoe)


    ars moriendi

    Gewoon proberen zoveel mogelijk te drinken en neem een asprine, dat kan de pijn wat verlichten. Sterkte en veel plezier!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Slaap met een sjaal en drink te veel thee met honing en serieus, je bent er met 2 dagen vanaf.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Tortuga schreef:
    (...)
    Wat maakt dat dan van jou? -3- Exactly. (joehoe)

    Een kritiek-gever, maar dat ben jij nu ook :3


    Let it come and let it be

    achja, als mensen hun mening kwijt willen gaan ze quoten ja xD laat die mensen lekker vinden wat ze willen, je hoeft het niet met elkaar eens te zijn


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Waarom kritiek krijgen op een topic waarin staat dat je keelpijn hebt?

    Volgens mij heb ik wat gemist :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stonem schreef:
    Waarom kritiek krijgen op een topic waarin staat dat je keelpijn hebt?

    Volgens mij heb ik wat gemist :W


    Ik heb het over dit stukje. Volgens mij kun je hier niet echt iets zeggen zonder er kritiek op te krijgen. Ik weet dat ik hier waarschijnlijk ook kritiek op ga krijgen. Ik durf amper dit topic aan te maken. But yeah; mijn keel doet hartstikke veel pijn en ik ga morgen voor tien dagen op kamp. Als ik in de spiegel kijk dan zie ik echt dat het opgezwollen is. Ik kan amper slikken of eten.

    Maar ik ben sowieso slecht in titels.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 19:35 ]

    Uh.. okee. *bedenkt kritiek* Wat stom dat je nu op kamp gaat dan..

    Wou je zoiets?


    -

    Genius schreef:
    Uh.. okee. *bedenkt kritiek* Wat stom dat je nu op kamp gaat dan..

    Wou je zoiets?


    Dat bedoel ik niet.

    Ja, er is tegenwoordig wel heel veel kritiek. ):
    Euhm. Veel beterschap? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jep dat is zo waar. En sommige hebben dan gewoon niks te doen, of willen perse het laatste woord hebben ofzo. btw Sterkte!

    1707 schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik niet.

    Maar ik snap je topic niet. Eerst zeik je over kritiek en dan vertel je dat je keelpijn hebt.


    -