• voordat jullie je story activeren?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 17:05 ]


    <3

    Ehm.. 0 :'D

    Celestial schreef:
    Ehm.. 0 :'D


    They fell in love, didn't they?

    Geen :')


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ligt eraan. soms zo rond de vier en soms niks.

    Soms rond de 4, soms rond de 10 en weer een andere keer is de story al helemaal afgeschreven voor ik hem activeer. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Vijf, had ik er.


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Hangt er vanaf eigenlijk hoeveel ik schrijf. (':


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Orchideous schreef:
    Soms rond de 4, soms rond de 10 en weer een andere keer is de story al helemaal afgeschreven voor ik hem activeer. (:


    Waw.. Dat zou ik niet kunnen. Ik wil/moet de story gewoon activeren al voor dat hij al af is.

    Meestal rond de tien/vijftien. Maar het verhaal wat ik nu met Chloë schrijf heeft al bijna 30 hoofdstukken, en is nog niet actief

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 17:13 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Dat ligt eraan. Meestal zo'n 4 of 5. Soms geen en soms meer. Maar hoeveel ik ook schrijf, vaak ben ik toch bijna meteen door die voorraad heen, hahaa. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Meestal één of twee :'3


    Let it come and let it be

    Bij mijn eerste story 13. xD Bij mijn 2 andere had ik nog niks. en de story die ik nu aan het schrijven ben, wil ik eerst afschrijven. ^^


    Take me to wonderland

    hangt er vanaf, voor My dad will hear about this zaten ik en Tara rond de tien als we de eerste stukjes activeerden maar meestal 1 of 2


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    1707 schreef:
    (...)

    Waw.. Dat zou ik niet kunnen. Ik wil/moet de story gewoon activeren al voor dat hij al af is.


    Ik heb dat ook maar één keer gedaan. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Pemberley schreef:
    hangt er vanaf, voor My dad will hear about this zaten ik en Tara rond de tien als we de eerste stukjes activeerden maar meestal 1 of 2

    Wow ja dat was mijn record :D
    voor de rest zat ik op
    0 :P


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."