• De ruzie's tussen mijn ouders..

iemand tips?

de ziekte van mijn moeder...
    ik heb mijn vader nog nooit zien huilen..

[ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 16:06 ]

Where words fail, music speaks

Ahw.
    Ik vind het zielig voor je, maar ik weet zo even niet wat je ertegen kan doen. Je muziek hard zetten zodat je het niet hoort?

To infinity and beyond •

Nooit tussenkomen. Loopt altijd fout af.
    Negeren...en zo'n uur na de ruzie eens polsen hoe met ze gaat.

Nu ja dat doe ik meestal.

You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

Ik weet precies wat je bedoelt, maar ik heb er gelukkig geen last meer van, aangezien ze vorige week eindelijk uit elkaar zijn gegaan.
    Maar ehh, wat bij mij altijd hielp; gewoon keihard muziek opzetten, zodat je het niet meer kunt horen. Of gewoon met je ouders praten, dat je het niet meer trekt zo, en dat als ze per se ruzie willen maken, ze dat maar moeten doen wanneer jij er niet bent. Probeer jezelf in ieder geval af te leiden, zodat je er niet altijd tussenin zit. Gewoon even boven zitten, muziek luisteren, tv kijken, wat dan ook. (:

Heb je een oudere zus of broer ? Misschien kan je daar vragen wat je er aan kan doen want zij kennen je ouders beter dan mij hé?
    Wel zielig voor je ik heb die tijd ook gehad tot ze uit elkaar zijn gegaan.

"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

Ocharme toch. Ik denk dat ik je (deels toch) begrijp. Probeer jezelf gewoon een beetje te kalmeren met iets aangenaams (leuke muziek ofzo) of iets lekkers, en als je voelt dat de spanning weer toeneemt ga dan naar buiten of naar een vriendin, naar de bieb...
    Veel sterkte! Als je erover wil praten, kan je mij altijd een pb'tje sturen. (: (flower)

Where there is a sea there are pirates...