• Ik had een idee, maar dat moet met meerdere geschreven worden.

    Het gaat over vijf meisjes, die monsters (Wolf ect) zijn en elkaar op een vakantie ontmoeten. Ze zijn allemaal anders, maar kunnen desondanks goed met elkaar opschieten.
    Na de vakantie gaan ze allemaal terug naar waar ze vandaan komen, maar dan beginnen de problemen. Hun ouders willen niet dat de meisjes elkaar zien, want tussen de leiders was er altijd al concurrentie.
    De meisjes vinden manieren om elkaar toch te zien en bouwen een echte band samen op.
    De ouders van de meisjes vinden op manieren uit dat de meisjes niet van elkaar weg zijn te halen en besluiten
    ze op een prive school bij elkaar te zetten, eerst gaat het goed, maar later ontstaan er toch problemen.
    Dan ontstaat er een rare stroming tussen de ouders, waardoor de meisjes toch samen moeten werken.

    Mensen die meedoen:
    Ever
    Prongs
    Ironhide
    Atmosphere
    Jeopardy.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 19:31 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Wat voor monsters moeten het zijn dan.Je had 'wolf' al, zag ik, maar ik schrijf meestal over dingen die realistisch zijn, dus ik kan zo snel even niet op een idee voor een 'monster' komen :')

    Atmosphere schreef:
    Wat voor monsters moeten het zijn dan.Je had 'wolf' al, zag ik, maar ik schrijf meestal over dingen die realistisch zijn, dus ik kan zo snel even niet op een idee voor een 'monster' komen :')


    hihi, ik heb het zelfde ;D, op de een of andere manier moest ik meteen denken aan een meisje met vogelvleugels op der rug ofzo. - oftewel. ze kan vliegen ;D - of is dat dom? ;$


    Follow your dreams. You're the only one who knows how to.

    Mag ik meeschrijven? ^.^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    het kan ook niet.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ever schreef:
    het kan ook niet.


    wat kan niet?

    Fawkes schreef:
    (...)

    wat kan niet?


    het is idd zo, maar we kunnen dit hele gebeuren ook niet doen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ever schreef:
    (...)

    het is idd zo, maar we kunnen dit hele gebeuren ook niet doen.


    Nou, het kan wel, niet te snel opgeven ;)
    gewoon even een ijzersterk plot bedenken, zoals prongs zei, je bent er nog niet zodra de vijf samen zijn. Hoe had je het verder in gedachten? wat gebeurd er bijvoorbeeld waardoor de monsters moeten samenwerken?

    Fawkes schreef:
    (...)

    Nou, het kan wel, niet te snel opgeven ;)
    gewoon even een ijzersterk plot bedenken, zoals prongs zei, je bent er nog niet zodra de vijf samen zijn. Hoe had je het verder in gedachten? wat gebeurd er bijvoorbeeld waardoor de monsters moeten samenwerken?


    Door die ouders die de leiders zijn.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    ja okay, maar is het zo dat de mensen de monsters zogenaamd bedreigen? of een onderlinge oorlog?

    Fawkes schreef:
    ja okay, maar is het zo dat de mensen de monsters zogenaamd bedreigen? of een onderlinge oorlog?


    er zijn geen mensen, het is het conflict tussen de ouders/leiders.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague