• Ik had een idee, maar dat moet met meerdere geschreven worden.

    Het gaat over vijf meisjes, die monsters (Wolf ect) zijn en elkaar op een vakantie ontmoeten. Ze zijn allemaal anders, maar kunnen desondanks goed met elkaar opschieten.
    Na de vakantie gaan ze allemaal terug naar waar ze vandaan komen, maar dan beginnen de problemen. Hun ouders willen niet dat de meisjes elkaar zien, want tussen de leiders was er altijd al concurrentie.
    De meisjes vinden manieren om elkaar toch te zien en bouwen een echte band samen op.
    De ouders van de meisjes vinden op manieren uit dat de meisjes niet van elkaar weg zijn te halen en besluiten
    ze op een prive school bij elkaar te zetten, eerst gaat het goed, maar later ontstaan er toch problemen.
    Dan ontstaat er een rare stroming tussen de ouders, waardoor de meisjes toch samen moeten werken.

    Mensen die meedoen:
    Ever
    Prongs
    Ironhide
    Atmosphere
    Jeopardy.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 19:31 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik heb wel intresse, maar vijf meisjes die elkaar ontmoeten is wel niet echt genoeg voor een plot...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb ook wel intresse hoor.

    Nee, ik kan zulke dingen niet echt goed schrijven denk ik...

    Ik wil wel;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zou wel willen, maar ik ga morgen voor zes weken op vakantie ;x


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    oeh, ik wil me er wel aan wagen ^^

    Ik wil ook wel (:

    lijkt me leuk! ;D


    Follow your dreams. You're the only one who knows how to.

    hoe had je dit in gedachten?

    Ironhide schreef:
    hoe had je dit in gedachten?


    Dat iedereen een van de vijf verschillende monsters is. Dat iedereen in het begin het stukje over zichzelf schrijft en dat is hoe ze de vakantie beleven en dan dat als ze apart zijn ook zelf.
    Verder heb ik het nog niet uitgedacht.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    ja, maar om de beurt een hoofdstuk? of allen een stukje schrijven dat in een hoofdstuk komt?

    Ironhide schreef:
    ja, maar om de beurt een hoofdstuk? of allen een stukje schrijven dat in een hoofdstuk komt?


    Ik denk dat apart het handigst is, maar samen een hoofdstuk gaat in dit geval beter.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    al een idee voor titel, wanneer je er mee wil beginnen etc?

    Ironhide schreef:
    al een idee voor titel, wanneer je er mee wil beginnen etc?


    Ik wilde graag met iedereen over de titel nadenken.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Okeee, ik had 1 vraagje,
    Is het dat ze er 'normaal' uitzien - zoals mensen? En dat ze dan dus kunnen veranderen in hun 'monster gedaante?' :$


    Follow your dreams. You're the only one who knows how to.