• van een story :Y)

    Ik wist dat jullie vies dachten.

    In elk geval, wat is gemiddeld aantal hoofdstukjes om een story mee te eindigen? (cat)

    CountMeIn schreef:
    (...)
    VANITY DUDE!
    Fit niet zo op het aantal hoofdstukken, als je het spannend weet te houden mag je het zo lang maken als je kunt! Er zijn zat stories met meer dan 300 hoofdstukken! Focus jij je maar gewoon op die prachtige teksten die je creeërd. Als je stories écht te lang waren, zou je niet zo veel abo's hebben, ofwel (krul)


    Okée dan, Juf Sevda :Y)

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Okée dan, Juf Sevda :Y)

    Goed zo, meisje. Hier heb je een sticker :3

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 21:33 ]


    Let it come and let it be

    MrsChartered schreef:
    HAHA, ik dacht eerst ff aan lengte van een persoon en later ging de gedachte ff verder.. :'D maaruhh, geen idee.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Goed zo, meisje. Hier heb je een sticker :3



    Óh! Ik wil Assepoester.

    MrsChartered schreef:
    HAHA, ik dacht eerst ff aan lengte van een persoon en later ging de gedachte ff verder.. :'D maaruhh, geen idee.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Verschillend. Een verhaal is zo lang als dat het nodig heeft om af te ronden.
    Maar zelf houdt ik van stories met meer dan 100 hoofdstukken:Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat maakt niet uit en het zal sterk verschillen tussen stories, want ik schrijft hoofdstukken van rond de 1000 woorden. Maar ik lees ook verhalen waar de hoofdstukken niet verder gaan dan 400 woorden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Renervatio schreef:
    Verschillend. Een verhaal is zo lang als dat het nodig heeft om af te ronden.
    Maar zelf houdt ik van stories met meer dan 100 hoofdstukken:Y)


    dit ja :p


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    MrsChartered schreef:
    HAHA, ik dacht eerst ff aan lengte van een persoon en later ging de gedachte ff verder.. :'D maaruhh, geen idee.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    ik las ooit wat van 200+ ;p en idd ik dacht ook aan iets vies

    Ik moet echt een stoppen met rare dingen denken :'D

    Uh, maakt mij niet zoveel uit, eigenlijk. Ik heb wel stories gelezen van 20 hoofdstukken, maar ook van meer van 200. Als de story mij blijft boeien, dan lees ik gewoon door. Maar als de story heel lang is, vind ik niet dat de hoofdstukken zelf óók heel erg lang moeten zijn, maar middelmatig/kort, anders kan ik mijn aandacht er niet bijhouden.
    Het moet iig niet zo zijn dat mensen hun story ineens snel gaan afraffelen omdat ze willen stoppen bij de 20/50/100 hoofdstukken of zo :'x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen