• van een story :Y)

Ik wist dat jullie vies dachten.

In elk geval, wat is gemiddeld aantal hoofdstukjes om een story mee te eindigen? (cat)

In jouw geval rond de 300:9~

Nee, eh.. Ik weet niet, hangt van de lengte van de hoofdstukken af. (:

Opgeven is geen optie.

Junglebeat schreef:
    dat hangt af van story tot story, gewoon tot de verhaallijnen volledig uitgewerkt zijn ;3

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Net zoveel hoofdstukken als dat er in een gemiddeld boek passen 8D

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Birthday schreef:
    In jouw geval rond de 300:9~

Nee, eh.. Ik weet niet, hangt van de lengte van de hoofdstukken af. (:

Ik denk dat ik hem bij 150 ongeveer laat stoppen, maar er komt nog een vervolg verhaal over haar recovery, waarschijnlijk. Omdat die gedachtegang zó anders is en zó verschilt van hoe ze nu begon, dat het gewoon een nieuw verhaal verdient. (krul)

Atmosphere schreef:
    (...)

Ik denk dat ik hem bij 150 ongeveer laat stoppen, maar er komt nog een vervolg verhaal over haar recovery, waarschijnlijk. Omdat die gedachtegang zó anders is en zó verschilt van hoe ze nu begon, dat het gewoon een nieuw verhaal verdient. (krul)

Muh D: Nouja. ik begrijp het wel. En Yeah! Áls dat nieuwe verhaal begint weet je me te vinden éah?:9~

Opgeven is geen optie.

Birthday schreef:
    (...)

Muh D: Nouja. ik begrijp het wel. En Yeah! Áls dat nieuwe verhaal begint weet je me te vinden éah?:9~

Komt wel een topic over dan :Y)

70-100 normaal story
    40-60 short story

[ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 20:24 ]

<3

Ah nee, voor één keer dacht ik eens niet vies (:
    Het hangt er heel erg van af. De verhaallijn moet goed uitgewerkt zijn en dat mogen het er van mij 10 zijn, maar ook 200. Zolang het maar goed is :Y)

Felix

Junglebeat schreef:
    dat hangt af van story tot story, gewoon tot de verhaallijnen volledig uitgewerkt zijn ;3

Caution first, always.

Atmosphere schreef:
    (...)

Komt wel een topic over dan :Y)

Moooi! ;D

Opgeven is geen optie.

401 schreef:
    70-100 normaal story
    40-60 short story

110-150 long story? ;$

Atmosphere schreef:
    (...)

110-150 long story? ;$

VANITY DUDE!
    Fit niet zo op het aantal hoofdstukken, als je het spannend weet te houden mag je het zo lang maken als je kunt! Er zijn zat stories met meer dan 300 hoofdstukken! Focus jij je maar gewoon op die prachtige teksten die je creeërd. Als je stories écht te lang waren, zou je niet zo veel abo's hebben, ofwel (krul)

Let it come and let it be

Ik dacht lengte van een mens, niet van eventuele aanhangsels ;]

Mijn afgeronde verhaal heeft 65 hoofdstukken, en ik vind dat wel een mooi aantal ;d

Hangt af bij het verhaal zelf en de inspiratie die de persoon heeft.

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

Junglebeat schreef:

None but ourselves can free our minds.