• heyy, door dat -hilarisch- topic 'Fancy seksvragen' kregen ik en Manny het idee zulke vragen op te lossen.

wat voor vragen zoeken we?

- Heb een vraagje ik slik de pil net.
    Maar gaan daar je sproeten ook van weg?

- Als mijn vriendje klaarkomt, maakt hij het geluid van een stoomboot. Is dit normaal?

- Hey, ik ben een jongen van 21 en ik heb problemen met men ding. Ook al zie ik een aantrekkelijke jongedame, ik krijg maar géén erectie. Wat kan ik hier aan doen? Help me ... joepie. Ik zie het niet meer zitten. Ik heb nog géén seks gehad. Behalve dan op de Sims. Telt dat ook?

- Hoi, ik ben een keer op straat verkracht. Eerst stribbelde ik tegen maar het werd steeds lekkerder en ik begon te kreunen en ik ben zelfs klaargekomen. Komt dit vaker voor? Ik vond het zo lekker, ik masturbeer er nu zelfs vaak over. Ik durf het tegen niemand te zeggen want ik schaam me wel een beetje.

- Ik betrapte mijn broer met zijn lul in de stofzuiger

- Mijn vriendje wou mij beffen, maar hij wou geen vieze smaak proeven, daarmee hebben we maar siroop op men vagina gesmeerd, nu komt er al twee weken een bruine smurrie uit mijn vagina, is dit siroop?

- Kunnen meisjes ook sperma spuiten?

Daarop geven ik en Manny dan antwoorden :)

dus.. stel maar lekker genante vraagjes aan tante Grizzly en Manny :Y)

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Discography schreef:
    Hoi, ik ben een paar jaar terug ontmaagd door mijn vriend en heb het tot nu niet gedaan. Kan het zijn dat je terug maagd bent en opnieuw ontmaagd moet worden?

inderdaad, als je langer dan 24 maanden niet geneukt hebt, ben je inderdaad terug maagd, en is je maagdenvlies herstelt. Dit betekent dan ook dat, de eerstvolgende keer je neukt, je weer gaat bloeden en je vagina weer wijder moet worden. als je niet zo veel pijn wilt hebben, kan je je vriendje vragen jouw vagina elke avond wat uit elkaar te houden, zodat deze uitrekt, en dus gemakkelijker binnen te dringen is als jullie aan het echte werk beginnen. veel plezier!

Drizzle schreef:
    Als ik mijn vriend aftrek, komt er iets wits uit zijn penis. Wil dat zeggen dat ik te hard duw?

nee, want dan zou er bloed komen. Bij wit spul heb je twee mogelijkheden, oftewel is dat zwangerschapsap, en als je daarvan drinkt kan je zwanger worden, oftewel zijn dat jeugdpuistjes aan de binnenkant van zijn penis, die je, door dat trekken, hebt uitgeduwt. Maar maak je geen zorgen, daar kun je niet zwanger van worden, en smaakt trouwens zeer lekker. Dus heb verder veel aftrek plezier!

Ik heb een paar maanden geleden anale sex gehad met mijn buurvrouw (xD) zij kwam klaar omdat ik daarbij ook haar vingerde.
    Ik ben nu 1 dag te laat ongesteld, ben ik zwanger? XDD.
    (haha, ik hou van dit topic)

“There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

Somethnholic schreef:
    Is het normaal dat mijn vriend kreunt voordat ik hem aanraak?

iedereen kreunt wel een met tegenzin, dus, ja. Waarschijnlijk lijdt hij enorme pijn en wil hij het liefst worden afgemaakt als hij kreunt, dus erg normaal is dit niet. redenen hievoor kunnen zijn, dat hij enorm ziek is en veel pijn heeft, oftewel ben jij totaal onaantrekkelijk en wil hij een ander meisje omdat jij te lelijk bent. Als het het laatste is, raden we je plastische chirurgie aan. Veel plezier!

Ik ben al 5 maanden zwanger van een donkere jongen. Maar ik heb nu een blanke vriend kan hij het kind blank maken?

not true

Insouciance schreef:
    Ik heb een paar maanden geleden anale sex gehad met mijn buurvrouw zij kwam klaar omdat ik daarbij ook haar vingerde.
    Ik ben nu 1 dag te laat ongesteld, ben ik zwanger?

ja , van anale sex krijg je zelf een tweeling

raplove schreef:
    Ik ben al 5 maanden zwanger van een donkere jongen. Maar ik heb nu een blanke vriend kan hij het kind blank maken?

nee, maar als hij een langere heeft dan u donkere vriend kan hij misschien het kind doodporren en in de plaats tegelijk een nieuwe maken

Ik zag mijn hond mijn zus beffen. Normaal? x'D

Numbers.

Deze vraag stel ik als jongen.

Mijn vriendin heeft seks gehad met Tom kaulitz en daarna met justin bieber Vraag me niet waarom maar ik heb haar daarna ook geneukt.
    kan de baby een mix zijn van Tom justin en ik? of is ze gewoon een hoer?

Somethnholic schreef:
    Ik zag mijn hond mijn zus beffen. Normaal?

waarschijnlijk had ze er een koekje tussen gestoken. Maar, pas op, niet alle lippen zijn om mee te eten !

Ik zag op het strand mijn hond met een kwal sex hebben, is ze nu zwanger? Zo ja, wat moet ik dan doen?

niet echt gebeurd natuurlijk :'DD

[ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 19:31 ]

Every word written is a victory against death | Michel Butor

raplove schreef:
    Mijn vriendin heeft seks gehad met Tom kaulitz en daarna met justin bieber maar ik heb haar daarna ook geneukt.
    kan de baby een mix zijn van Tom justin en ik? of is ze gewoon een hoer?

De baby zal waarschijnlijk Tom zijn dreadlocks en snor, Justin's babyface (want tja, je krijgt een baby) en jouw vermogen om domme vragen te stellen hebben. Onze raad: laat het aborteren voor je dit monster op aarde loslaat.

Medieval schreef:
    Ik zag op het strand mijn hond met een kwal sex hebben, is ze nu zwanger?

nee, want seks schrijf je met 'KS' in plaats van 'X'

[ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 19:31 ]

mijn vriend heeft 2 pakken condooms opgevreten. Dus we zijn nu echt beschermd enzo. Maar mijn buik begint te groeien? kan dat eigenlijk wel?

raplove schreef:
    mijn vriend heeft 2 pakken condooms opgevreten. Dus we zijn nu echt beschermd enzo. Maar mijn buik begint te groeien? kan dat eigenlijk wel?

jawel, want je moet de condooms bereiden met gestoomde melk, bananenpuree en blauwe noten, dus nu was je helemaal niet beschermd! volgende keer de bijsluiter aandachtig lezen, liefste raplove!