• Ik wil bijv een keer een nieuwe username nemen,
    Dan heb ik net een hele leuke in gedachte en dan kan dat niet omdat iemand die al een keer heeft gehad.
    Zijn er nog meer mensen die hiervan balen?


    26 - 02 - '16

    Ja, maar het gaat toch niet veranderen. Sorry, je moet dus gewoon zoeken naar een die niemand heeft gebruikt.


    <3

    Ja, maar dit is al ontzettend vaak voorgesteld, en dit gaat ook niet veranderen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    401 schreef:
    Ja, maar het gaat toch niet veranderen. Sorry, je moet dus gewoon zoeken naar een die niemand heeft gebruikt.


    Let it come and let it be

    401 schreef:
    Ja, maar het gaat toch niet veranderen. Sorry, je moet dus gewoon zoeken naar een die niemand heeft gebruikt.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dat haat ik ook, vooral als die mensen nooit meer online komen.

    Deep schreef:
    Dat haat ik ook, vooral als die mensen nooit meer online komen.


    To infinity and beyond •

    Ik vind het jammer, maar zo word ik wel gedwongen een nog betere username te vinden. Dus het maakt mij vrij weinig uit (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Daar is nu zo onderhand al 100x een topic over gemaakt. Maar het gaat niet veranderen, dus vandaar dat ik hier een slotje opgooi.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle