• Jah de titel zegt genoeg,
    Ik wil graag een Tom-Story dus ja willen jullie hier een paar ideetjes neerzetten, daarna zoek ik nog een titel en dan ga ik rollen verdelen dus willen jullie mij helpen?!


    Kika.

    Jaa :D
    Ik wil wel helpen (A)
    Uhmm ,,

    TH is bevriend met de vijand van de hoofdpersoon fsoo,, Maar TOm siet het meisje wel sitten,,en het meisje tom ook wel ,, alleen die vijand ,die Dus BF is met Toho die vind Tom ook leuk fsoo,

    SLegt idee ,,kweet (A)(baby) Najaa ,,Succes dan vrder,, dit was alles wat me te binnen sgoot (flower)srry


    Crack a bottle

    Niemand nog ideetjes?


    Kika.

    Idee 1:

    Een meisje werkt by een patatzaak om wat extrageld te verdienen. Tom die verslaafd is aan de heerlyke patat die ze daar verkopen komt daar iedere dag. Het meisje is hem al eens eerder opgevallen en voor het eerst begint hy een gesprek met haar. Zodra ze vrienden worden begint het meisje hem de patat voor een goedkopere prys te verkopen. Haar baas merkt nog niks. Dan krygt het meisje verkering met Tom en geeft hem de patat gratis. Haar baas merkt dit en ontslaat haar dan. Zodra Tom hoort dat ze is ontslagen dumpt hy haar.. Het meisje raakt van slag en probeert van alles om weer by de patatzaak te kunne werken.


    Idee 2:

    Een arm meisje breekt in in mensen hun huis. Ze jat dan spullen en gaat er van door. Ze is nog nooit opgepakt totdat.. Ze op een dag in het huis van de Kaulitz gaat inbreken. Ze denkt dat er niemand thuis is maar dan.. dan gaat het licht aan en staat Tom in de deur opening. Hy schrikt zich dood en rent het meisje achterna wanneer zy probeert te ontsnappen. Zodra hy haar te pakken heeft gekregen wordt hy verliefd op haar. Liefde op het eerste gezicht. Hy krygt na een tydje wat met haar maar het meisje steelt nog van hem. Bill en de rest merken dit maar Tom wil haar niet kwyt en probeert haar te veranderen. Zal het het meisje lukken om nooit meer te stelen?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Slecht idee? x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Slecht idee? x]

    Hmm, nee niet echt,


    Kika.

    Ng mensen met ideetjes?


    Kika.


    Dream, das echt een goed idee!:O

    Ik heb ook nog wel een idee, twee zelfs:P

    1. I'm growing up with the Kaulitz twins
    Dit gaat over een meisje. Zij is 5 jaar wanneer ze gaat spelen met haar buurjongetjes, Tom en Bill. Ze zitten bij elkaar in de klas op de basisschool en maken de raarste en gekste avonturen mee. Ook gaan ze met elkaar naar de middelbare. Het meisje krijgt een oogje op Tom en tijdens de lessen kijken ze elke keer naar elkaar, en kloten ze heel vaak in de pauzes. Alleen Tom heeft maar niet door dat zij hem leuk vind. Maar dan komt het.. Tom en Bill gaan voor 2 jaar op tour. Toen Tom en Bill op tour zijn gegaan heeft het meisje ze daarna nooit meer gezien. Dan komt er een vervolg op; Tom and Bill, do you remember me? Daarin is ze al 19 ofzo en dan komt ze Tom en Bill tegen. Ze krijgt weer helemaal vlinders in haar buik. Ze wilt niet zeggen dat zij het is, maar daar moeten Tom en Bill dan achter komen. En als Tom er eindelijk achter komt... x'D

    2. The Cadillac race begins!
    Dit gaat over een heel stoer meisje. Ze houd van crossen op haar motor, quadracen en karten. Ze droomt er altijd al van om mee te doen aan de Cadillac race, want voor haar verjaardag krijgt ze een Cadillac van haar ouders. Als de race eindelijk zover is is ze benieuwd wie haar tegenstanders zijn. Eén jongen kan ze niet uitstaan, hij was eerste geworden. Hoe zal het verder met hun aflopen?

    Edit: Ik zou wel de vriendin van Tom willen spelen(A)


    a figment of your imagination

    @bluemoon

    Vind je??(A)(baby) danke
    maar DIe van jou sijn nog goeierder xD
    ja ,,nederlands sijn mijn goeiste vak xD
    had je neit gedenkt hè
    (K)


    Crack a bottle

    Ghehe xD

    Jaa, jouw idee is grappig:P


    a figment of your imagination

    Ik bn gwn grappig :P [/ego]


    Crack a bottle