• Ik mag een dwerghamster!
    En nu denken jullie vast 'wow', maar ik vind dat echt geweldig omdat ik een huidschilfer allergie heb en dus eigenlijk tegen geen enkel dier kan met haren of veren.
    Vanmiddag waren mijn moeder en ik in een winkel waar ze die dwerghamsters verkopen. Ik bleef er zo lang nakijken, dat mijn moeder mijn vader had gebeld, omdat ze haast smolt van de verliefde blik waarmee ik keek (haar woorden, niet de mijne). Mhihi, ik ben zo blij. Ik moet hem wel zelf betalen, maar toch. De kooi ga ik morgen ophalen. De hamster komt als ik terug ben van vakantie, want ik wil niet dat 'ie meteen ergens anders heen moet.

    Blijheid! Weet er iemand toevallig leuke namen? Ik weet nog niet of het een jongetje of een meisje gaat zijn.:3

    WILLEN JULLIE STEMMEN?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 21:41 ]


    everything, in time

    Aah, wat super vet voor je ^^.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Die van ons noemen ; Nagini & Pinochio.

    Nog een paar leuke zijn ;
    Speedy
    Sunny
    Hammie
    Hamtaro
    Nuts
    ....


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Aaah, wat lief. (krul)
    Noem hem 'Baboe' ofzo.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn eerste heette trouwens 'Tammeke' en mijn tweede had niet echt een naam, hij heeft er verschillende gehad, waaronder 'Tijgertje', maar uiteindelijk noemde ik die toch altijd 'Beesje'. Maar dat was rond de brugklas :'D

    Progeny schreef:
    (...)

    Ik heb niets met die beesten!(joehoe)


    Waat! Konijnen zijn super lief!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Noem hem Chubby ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    noem hem kip. of vis. of hond :3


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Kei schattig. Ik wil er meer dan een jaar al een maar dat mag niet van mijn papa.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Noem hem henkjan pieterse -gayhand.


    They fell in love, didn't they?

    noem hem prins Radar den 5de van Sovjet-Unie:P


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!