• Ik mag een dwerghamster!
    En nu denken jullie vast 'wow', maar ik vind dat echt geweldig omdat ik een huidschilfer allergie heb en dus eigenlijk tegen geen enkel dier kan met haren of veren.
    Vanmiddag waren mijn moeder en ik in een winkel waar ze die dwerghamsters verkopen. Ik bleef er zo lang nakijken, dat mijn moeder mijn vader had gebeld, omdat ze haast smolt van de verliefde blik waarmee ik keek (haar woorden, niet de mijne). Mhihi, ik ben zo blij. Ik moet hem wel zelf betalen, maar toch. De kooi ga ik morgen ophalen. De hamster komt als ik terug ben van vakantie, want ik wil niet dat 'ie meteen ergens anders heen moet.

    Blijheid! Weet er iemand toevallig leuke namen? Ik weet nog niet of het een jongetje of een meisje gaat zijn.:3

    WILLEN JULLIE STEMMEN?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 21:41 ]


    everything, in time

    Sam :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, nou, ik heb er al een gezien en da's een jongen. Dus dan kan.. Wacht, dan kan Sam nog steeds. :'D
    Mehehe, ik twijfel.

    Sam is leuk, Scrabble, Dinges, Reus, Louis of Simba. :3


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Haha, nou, ik heb er al een gezien en da's een jongen. Dus dan kan.. Wacht, dan kan Sam nog steeds. :'D
    Mehehe, ik twijfel.

    Sam is leuk, Scrabble, Dinges, Reus, Louis of Simba. :3

    mijn doodde cavia heette simba:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Piep. (:

    Leuk! Neem je een russische dwerghamster? Die zijn het liefst namelijk. Ik heb er ook vijf gehad: Knabbel, Pluisje, Kruimel, Alisha en Snowy :)


    Gleek and proud <3

    mijn hamster heette Hammie,
    die is nu dood en ligt in de diepvries xD

    Hamsters zijn best saai en stom eigenlijk. Haha, ik had er een, maar na 8 weken was de lol er vanaf en moest moeite doen om de schoonmaakbeurt niet -toevallig- te vergeten.


    EGYPTIAN GOD

    Noem hem Pancho (cat)


    I live for the applause, you will die for it.

    Elvis, wat grappig is omdat hij geen vis is (cat)


    Let it come and let it be

    Ik had een dwerghamster :'D ze is dood:'( maar ik vind goudhamsters liever;) heb er nu weer een ;'D Hij heet Jack(L)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    misschien een naam van een celeb waar je fan van bent?


    Save me from myself.

    BILLIE ;3
    Zo heette die van mij, het zijn echt zo'n schatjes.
    Ze gaan alleen wel snel dood.. ;l


    Me so good.

    Fragile schreef:
    Piep. (:

    Ooh, ik weet hoe je je voelt. Wat fijn dat je nu wel tegen dwerghamster kan dan!
    Ik ben zo slecht in namen verzinnen, dus daar ga ik niet aan beginnen (':


    Felix

    een jongen hea..

    mmm ff denken...

    thor ^^


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky