• wat zijn jullie rare gewoontes? (cool)

    Ik slaap altijd onder een muggennet omdat ik bang ben dat er 's nachts anders spinnen over mij heen kruipen.

    Was er al geen topic dat ook over rare gewoontes ging?


    <3

    Als er een pad is met zwarte en witte tegels, en ik loop met mijn rechtervoet 4 keer over de zwarte tegels, móét ik ook met mijn linkervoet 4 keer over de zwarte tegels lopen.


    Let it come and let it be

    Ehmm *denk*

    - Ik slaap met drumstokjes in me bed? :')
    Geen idee waarom haha x'D

    Ohja en ik praat tegen mijn laptop, iPod, mobiel etc. :')

    En als ik bijvoorbeeld een tijdschrift wil kopen pak ik altijd de 3e van de hele stapel

    Oh en ik hou ervan om gewoon ergens random op de grond te gaan liggen, like op mijn vorige school ging ik altijd midden in de gang liggen in de pauze, omdat ik dat leuk vond :')

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 17:41 ]


    dream, dare, fly!

    Ik loop in de winter altijd met mijn jas open, en meestal heb ik een stapel pokerkaarten bij me, zonder reden.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Als iemand iets op haar gezicht heeft, een pen streep of een stukje spinazie tussen de tanden, ga ik automatisch kijken als ik dat ook heb. :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik heb oit al is op m'n DS gebeten omdat ik al 3 weken geen level verder kon, gevolg: DS kapot XD -schaam-

    Voor de rest Slaap ik nog met een knuffel (i just love that dog!)


    All I wanna do is lose control

    Als er bijvoorbeeld een plukje haar voor iemands ogen hangt op een foto dan kan ik daar niet tegen omdat het dan niet 'goed' zit. Dan ga ik ook gelijk bij mezelf kijken of ik dat niet heb. :'D

    Moet ik even over nadenken, ik heb ze vast wel maar haha.. Ehm


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik moet altijd achter deuren kijken als ik ze open (als dat kan dan) om zeker te weten dat er niemand achter staat.

    - Ik heb de vreemde gewoonte om iemands neus aan te raken of te poken.Ik vind dat zo awesome =3

    - Mijn onyx steen in mijn mond nemen en er op sabbelen =3

    - Op de ketting van mijn rolluik kauwen =3

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 18:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DreamHead schreef:
    Ik heb oit al is op m'n DS gebeten omdat ik al 3 weken geen level verder kon, gevolg: DS kapot XD -schaam-

    O.o ... Volgens mij ben je echt gestresst.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 17:59 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    - Overal in bijten.. Maar wel zachtjes zodat het niet kapot gaat, ghehe!
    - De kooi van mijn kerkuil omhelzen.. Don't ask why xd
    - Héél dramatisch doen over iets wat gewoon dood-normaal is.. Waar mensen meestal om moeten lachen terwijl ik het zelf niet eens grappig vind. (cat)
    - Mijn huisdieren aanspreken met: Lieverd, schat, vriendje van me, lekkerding, Darling enz.

    Ghehe, ik ben gewoon één en al raarheid (krul)


    Forever.

    - Tijden zijn voor mij heel belangrijk. Ik mag pas dingen doen op tijden als 13:00, 13:05, 13:10 enzovoorts. Elke vijf minuten dus. Als ik dan iets van plan ben e het is 13:01 dan moet ik eerst wachten tot het vijf over is 8'D
    - Als ik achter mijn computer zit dan heb ik mijn vensters altijd in een bepaalde volgorde geopend. Als dat niet goed is dan sluit ik alles af en begin ik weer opnieuw
    - Als ik een spelletje doe móet ik altijd tot een level komen met een even getal voor ik mag stoppen.
    - Tsja, met getallen kan ik nog wel even doorgaan, haha, ik weet niet wat 't is :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen