• Ja mensen ik ga weer eens jullie hoofd eraf zeuren, als je er geen zin in hebt dan lees het niet oke? Ik moet gewoon even mijn hart luchten

    Op dit moment raak ik echt heel veel mensen kwijt. Vrienden waarvan ik dacht dat ze te vertrouwen waren, waarvan ik hield met mijn hart, keren zich nu tegen mij en lopen mijn leven uit. Een voorbeeld: Ik had een vriendin die voelde als mijn zusje en zo gingen we ook met elkaar om. We hielpen elkaar in tijden dat het slecht met ons ging. Zij hielp mij met dingen waar ik mee zat en ik met haar dingen. Van jongensproblemen tot relatie shit en gebroken hart, ze kon altijd bij me terecht en ik deed er dan ook echt alles aan om haar te helpen. Maar nu, nu keert ze gewoon de rug naar me toe en is zo vreselijk bot... Mensen waarmee ik zo'n goede band heb opgebouwt lopen nu gewoon weg, een voor een. Ik verlies bijna al mijn goede vrienden en ik blijf weer alleen achter... En ik kan daar niet tegen, ik wil niet alleen zijn. Ik ben veels te lang alleen geweest...

    Dit was het wel, denk ik.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ahw. <3
    Ik weet waar je het over hebt.
    In de tijd dat mijn vader ziek was, hebben 7 van de 10 - waarvan ik dacht goede vriendinnen - me laten stikken.
    Je komt er bovenop, echt waar <3


    To infinity and beyond •

    zo zie je maar weer wat echte vrienden zijn..
    dat is waarom ik me niet al te snel hecht aan mensen, je weet nooit wat er gebeurd. mischien moet je haar eens mailen en eerlijk je hart luchten?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jennieee schreef:
    zo zie je maar weer wat echte vrienden zijn..
    dat is waarom ik me niet al te snel hecht aan mensen, je weet nooit wat er gebeurd. mischien moet je haar eens mailen en eerlijk je hart luchten?


    Jep, heb ik ook gedaan. Dat helpt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jennieee schreef:
    zo zie je maar weer wat echte vrienden zijn..
    dat is waarom ik me niet al te snel hecht aan mensen, je weet nooit wat er gebeurd. mischien moet je haar eens mailen en eerlijk je hart luchten?

    Ik kan me hart niet luchten bij haar, daarvoor hou ik nog steeds teveel van der.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    That's life.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bij mij is dat intussen al zó vaak gebeurd dat het me niet meer verbaasd als zoiets gebeurd. Ik weet van 3 mensen zeker dat ze er altijd zullen zijn en dat vind ik dan prima (bloos)


    -

    Nevada schreef:
    That's life.



    Write it in stories or poems.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nevada schreef:
    That's life.

    True true...

    Genius schreef:
    Bij mij is dat intussen al zó vaak gebeurd dat het me niet meer verbaasd als zoiets gebeurd. Ik weet van 3 mensen zeker dat ze er altijd zullen zijn en dat vind ik dan prima (bloos)

    Ik ben het niet gewend alles behalve... Het zijn juist die waarvan ik dacht dat ze altijd blijven, die weg gaan...

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 17:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.