• De stelling van vandaag luidt:
    Nederland moet meer rolstoelvriendelijk worden gemaakt

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nou, vergeleken met sommige andere landen valt Nederland heus nog wel mee!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    xScaryFace schreef:
    Nou, vergeleken met sommige andere landen valt Nederland heus nog wel mee!
    Idd


    Today will be Girl's Day party with you~

    Oneens,dat is al zo. Sommige dingen kunnen nu eenmaal niet aangepast worden,zoals als monumentale gebouwen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Poseidon schreef:
    Ja, zeker. Vooral winkels en uitgaansgelegenheden/recreatiegebieden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Als ik Nederland vergelijk met allemaal andere landen is het niet zo erg, maar toch ben ik het wel mee eens.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Yukarichan schreef:
    Grotendeels vind ik dat Nederland al rolstoelvriendelijk is, maar het kan natuurlijk altijd beter.


    Kill them with kindness.

    Nuh, het is al best wel goed.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mensen die het oneens zijn met deze stelling, zullen vast niet in een rolstoel zitten.
    En eigenlijk vind ik dat enkel mensen in een rolstoel en mensen die vaak een rolstoel duwen hier degelijk over kunnen oordelen, omdat zij het echt ervaren, al die trapjes die voor normale mensen niks lijken, zijn voor rolstoelgebruikers telkens weer een hindernis. Ik zit soms in een rolstoel en ik kan je zeggen dat er in ieder land wel altijd punten van verbetering zijn.
    Ik woon in België en toen ik met school naar Brussel moest... Jongen, mijn rug deed zóveel pijn van telkens die schokken als je ergens over moet!


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Eens, Nederland is dan wel rolstoelvriendelijk, maar het kan altijd beter.

    Zo was ik eens op het station en was er een man in een rolstoel die de trein uit moest, maar dat ging niet vanwege het gat tussen de trein en de stationstoep. Er kwam helemaal niemand om deze man te helpen en uiteindelijk heeft mijn vader hem, met nog een andere man, in zijn rolstoel de trein uit gedragen. Ik snap dan wel dat ze die stations niet rolstoelvriendelijk kunnen maken, maar het personeel mag ook wel eens opletten.


    “Love is a contradiction.”

    Poseidon schreef:
    Ja, zeker. Vooral winkels en uitgaansgelegenheden/recreatiegebieden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Poseidon schreef:
    Ja, zeker. Vooral winkels en uitgaansgelegenheden/recreatiegebieden.


    I´m nothing special.

    Het kan altijd beter. Maar het is al vrij goed.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.