• Ik kon de vorige niet vinden dus een nieuwe, wat is jullie bureaublad achtergrond? Mijne:

Ja sorry msn stond niet dicht -vergeten- en ik ben te lui om een nieuwe te maken.

[ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 21:49 ]

It's hard to hold a candle in the cold November Rain

http://i.imgur.com/sf91k.jpg
    1 1920x1080 monitor en 1 1440x900 monitor.

[ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 23:50 ]

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

[ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 1:16 ]

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

SHINee, werkbalk in bijbehorende SHINee kleur (:

Ik vind nauwelijks echt achtergronden die ik echt leuk vind voor mijn schermresolutie :c, dus heb ik altijd een gecentreerd plaatje ><

[ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 1:26 ]

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

YukiNagato schreef:

http://i.imgur.com/sf91k.jpg
    1 1920x1080 monitor en 1 1440x900 monitor.

Het kan toch veel leuker dan dat ;D Ik had echt lange tijd die hard Yuri plaatjes op mijn achtergrond

Orchideous schreef:

Drarry <3

Ik post mijne later vandaag xD

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Celestial schreef:

Die had ik ook eerst, maar daar werd ik zo triest van dat ik hem heb veranderd =P

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

RestlessSoul schreef:
    (...)

Het kan toch veel leuker dan dat ;D Ik had echt lange tijd die hard Yuri plaatjes op mijn achtergrond

Maar dan krijg ik problemen met mijn moeder ;_;

Let it come and let it be

YukiNagato schreef:
    (...)

Maar dan krijg ik problemen met mijn moeder ;_;

Mijn moeder zag het ook en zei geen ruk en zelfs als ze het deed heeft ze pech. Mijn pc, mijn achtergrond :Y)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

My edited picture. Ja het plaatje heeft een betekenis :P

[ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 10:45 ]

Dit.

And in that moment, we were infinite.