• Na het vinden van dode RPG's en het praten over skyland;

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.


    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    géén beroemdheden.
    Taak: Bijvoorbeeld - Skypirate of werknemer bij Tjerkov
    Extra's:


    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels -
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -






    Het hoofdschip van de skypirates heet; Saint Nazaire


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:28 ]


    We're all mad here.

    Lolita Stormbreeze
    Bijnaam: Lola of Lolly
    Leeftijd: 16
    Karakter/Verleden: Lola’s verleden is behoorlijk fucked up. Ze is meerdere keren misbruikt en heeft gezien hoe The Sphere haar ouders heeft vermoord. Gek genoeg sloot ze zich daarom juist aan bij Tjerkov en zijn people, omdat ze een hekel had aan haar ouders. Omdat ze nog maar elf was toen ze bij Tjerkov kwam heeft hij haar altijd een beetje onder zijn hoede genomen, en daardoor is ze ook vriendinnen geworden met Ashlee. Ze is een vrolijk, maar ietwat psychopathisch meisje. Doordat ze misbruikt is heeft ze nog steeds een raar beeld van seks en relaties.
    Uiterlijk:


    Taak: Handlanger van Tjerkov/The Sphere
    Extra's: Haar wapen is een handschoen met messen, zoals deze:

    (Yeah, I know, hij is van Freddy Krueger en blabla, but I don’t give a shit)
    Verder heeft ze 24/7 een lolly in haar mond of in haar hand.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 23:41 ]

    SYN schreef:
    Oke, true, true. Want misschien knappen jullie wel af op Tholomew's persoonlijkheid. BUWHAHAH.

    Edit: Dit is dan Tjerkov, k?


    PERFECT XDDD


    We're all mad here.

    SYN schreef:
    En ik ben forever alone dus. Nog dames die een relatie met Tholomew willen ofzo. ;D (pirate)

    Lol, neem Lolita, slecht 10 jaar leeftijdsverschil ^^
    Nee, maar even serieus, ik vind Tho wel awesome hoor :9~
    En ik lach me echt dood om die foto van Tjerkov _O_ Serieus, hoe kwam je daar op? :'D
    Ik ben btw ook nieuwsgierig naar broerpersoon ^^

    Paige moet nog tussne Sphere mensjes :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vluuv schreef:
    (...)
    Lol, neem Lolita, slecht 10 jaar leeftijdsverschil ^^
    Nee, maar even serieus, ik vind Tho wel awesome hoor :9~
    En ik lach me echt dood om die foto van Tjerkov _O_ Serieus, hoe kwam je daar op? :'D
    Ik ben btw ook nieuwsgierig naar broerpersoon ^^

    Ima pedo for life. *O*
    Nouja, ik ben heel creatief hurrhurrdurr. 8D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Volledige naam: Drake Porter Down
    Bijnaam: Drake, voor nieuwelingen D. Porter
    Leeftijd: 24
    Karakter: Drake is eigenwijs, zéér dominant en egoïstisch. Hij weet exact hoe hij mensen moet manipuleren, iedereen kijkt naar hem op. Drake staat er om bekend regelmatig de jonge, nieuwe onderdanen van Tjerkov te daten. Drake is een ervaren player, waar de meeste vrouwen zich niet aan storen.
    Vooral zijn dochter Ashlee telt als de hoofdprijs voor Drake. Drake zal alles doen om James te verwijderen en dwars te zitten, gezien hij vlak onder James staat qua rang. Drake zal niet stoppen tot hij James’ plaats heeft ingenomen als rechterhand van Tjerkov. Terwijl Tjerkov enkel geniet van de strijd tussen James en Drake. Drake weet wat hij wil, en zal niet stoppen totdat alles naar zijn wil staat. Drake hongert naar macht, macht over de vrouwen op het schip, macht over James, uiteindelijk zelf macht over Tjerkov. Drake lijkt een ontschuldige ‘mooi-boy’, maar hij is véél meer dan dat, hij is slim en gevaarlijk.
    Uiterlijk:


    Taak: Trouwe onderdaan Tjerkov
    Extra: Hij heeft een bijzondere tattoo op zijn rechter arm.


    Let it come and let it be

    Ik heb de mensen die in zijn Biografie voorkomen dikgedrukt :'3


    Let it come and let it be

    Dawn, niet Down :'D Haha, hij is geniaal en ik ga stukje schrijven :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volgens mij zijn wij 'De goede' zwaar in de minderheid haha


    Trust me. I'm the doctor

    Ja, jullie moeten gewoon maar wat extra persoontjes erbij bedenken die iedereen speelt ofzo :'D
    Anders behalen wij de overwinning wel héél gemakkelijk >8D

    Hey jonge, Tholomew heeft Daniels ook nog, ha.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb Lauren al gedwongen om me te helpen, ghehe


    Trust me. I'm the doctor

    Haha, Sevda, die vind ik echt awesome. Dikke strijd daar.;3


    everything, in time

    Even prut stukje om mee te beginnen. Anders wil ik nog wel skypirate, maar ik kan enkel meiden en die zijn er al zoveel x]

    Paige Emily Dawn ~ The Sphere.
    Ik lag op mijn kamer, of naja kamer. Het was eerder een cel. Dikke, metalen muren, een dikke deur en bewakers ervoor. De muren waren saai en grijs en er stond enkel een bed, een bureau, een stoel en een klein kastje. Ik lag op mijn rug op mijn bed en tuurde naar mijn plafond, het was alweer lang geleden dat ik eruit mocht. Wanneer kwamen ze nou met een klusje? Ja, ik had er momenteel alles voor over om even uit deze cel te komen. Een beetje frisse lucht, al moest ik dweilen of een ander rotklusje, ik vond het prima. Ik ging rechtop zitten en leunde met mijn rug tegen de muur, ik tuurde naar de deur. Hij was van dik glas, ik kon je wel zeggen dat ik me zeer bekeken voelde. Iedereen kon naar binnen turen als ze wilden en ik kon me niet verstoppen voor ze, maar zo laag wou ik ook niet zinken. Ik wou en zou niet uitwijken voor mensen van The Sphere. Dat zou het laatste beetje trots dat ik nog had voor goed van me afnemen.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:29 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Anders worden het dubbelrollen nemen :Y)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:30 ]


    We're all mad here.