• Na het vinden van dode RPG's en het praten over skyland;

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.


    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    géén beroemdheden.
    Taak: Bijvoorbeeld - Skypirate of werknemer bij Tjerkov
    Extra's:


    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels -
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -






    Het hoofdschip van de skypirates heet; Saint Nazaire


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:28 ]


    We're all mad here.

    Mooi :'D En nu heb ik nog een broer nodig :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Mooi :'D En nu heb ik nog een broer nodig :Y)

    Van wie moet er een broertje gecreeërd worden? En waar hoort die bij?
    Ik vind het namelijk ook leuk om vanuit jongens te schrijven! _O_


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Van wie moet er een broertje gecreeërd worden? En waar hoort die bij?
    Ik vind het namelijk ook leuk om vanuit jongens te schrijven! _O_


    Paige, 1e pagina, bovenaan.

    Ik had idee van;

    Paige > Met tegenzin werken voor Tjerkov.
    Broergeval > Skypirates.

    En dan hebben ze elkaar nooit ontmoet om een of andere reden (nog verzinnen), maar ze weten van elkaars bestaan. En dan herkennen ze elkaar aan ene of ander sieraad ofzo zoals ik al zei :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gebruikt maar even personage van vorige RPG. :Y)

    Volledige naam: Tholomew Crimson AdRackam.
    Bijnaam: (Tholomew Crimson Adrackam) , voor close mensen gewoon Tholomew.
    Leeftijd: 26
    Karakter: Tholomew is een elegante jongeman die scherp uit de hoek kan komen wanneer dat nodig is. Zijn sarcasme, -soms sadisme-, kan men uren bezighouden, en zijn humor is droger dan de Sahara. Tholomew houdt van Grog, rum, en vrouwen, en dat is hem een paar keer bijna fataal geworden; een dame van hoge klasse dronken voeren helpt niet, want vaders zijn erg oplettend, vooral als zij bij het leger zitten. Voor de rest heeft Tholomew af en toe een paar woedeuitbarstingen, maar dat is niks vergeleken bij zijn eindeloze zeikbuien, waarbij hij alles om hem heen kan afkraken op een grappige manier.
    Uiterlijk: Tholomew heeft een beetje een vossengezicht; lang, elegant, en op een een of andere manier hypnotiserend. Hijzelf is dan ook een trotse twee meter drie, en toch een schamele vijfenzeventig kilogram. Tholomew gaat gekleed in een nette blouse, een nette pantalon, en puntschoenen, samen met een hoge hoed die gemodificeerd is tot een piratenhoed, tenzij hij een typische 'Tholomew-Is-Lui'-dag heeft, en dan gewoon typische loszittende kledij draagt, waarin makkelijk te bewegen valt.
    Klik.
    Taak: Een rebelse, twijfelende Skypirate dan maar.
    Extra's: Normale piraten hebben een papegaai. Tholomew heeft een kraai genaamd Daniels.(cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Endure schreef:
    (...)

    Paige, 1e pagina, bovenaan.

    Ik had idee van;

    Paige > Met tegenzin werken voor Tjerkov.
    Broergeval > Skypirates.

    En dan hebben ze elkaar nooit ontmoet om een of andere reden (nog verzinnen), maar ze weten van elkaars bestaan. En dan herkennen ze elkaar aan ene of ander sieraad ofzo zoals ik al zei :Y)

    Broergeval is coming!


    Let it come and let it be

    Nice! :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volledige naam: Ashlee Tanya Tjerkov
    Bijnaam: Ash, maar dat wordt niet echt vaak gezegd.
    Leeftijd: 18
    Karakter: Bitchy, ongeïnteresseerd en ontzettend lui. Ze is ontzettend verwend en heeft een groot ego. Ze kan ontzettend uit haar slof schieten als ze haar zin niet krijgt. Ashlee kan liegen als de beste. Bij haar vader (Dé Tjerkov) hangt ze altijd het lieve meisje uit, waardoor ze hem helemaal naar haar hand kan draaien. Een moeder heeft ze niet, maar die heeft ze volgens zichzelf niet nodig. Ze rookt, drinkt en is niet vies van drugs. Ze heeft bijna geen vrienden, of ze blijven bij haar omdat ze bang zijn. Ze vindt vrijwel niemand aardig, behalve haar vader en haar vriend: James Menson.
    Uiterlijk:


    Taak: Heeft ze niet, ze hangt wat rond waar ze wil.
    Extra's: Ze is dus de dochter van dé Tjerkov en heeft een relatie met zijn rechterhand James Menson.


    everything, in time

    Endure schreef:
    Nice! :Y)

    Misschien kunnen we broergeval júíst een trotse onderdaan van Tjerkov maken. Drake -ook wel bekend als 'broergeval'- staat er om bekend de jongere, vrouwelijke onderdanen van Tjerkov proberen te daten. Dat hij dan misschien achter haar aan gaat, en zij hem weigert omdat hij Tjerkov trots volgt? :Y)


    Let it come and let it be

    hahaha :'D En weten ze dan dat ze broer en zus zijn? Want ik vind je idee geweldig :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    En ik ben forever alone dus. Nog dames die een relatie met Tholomew willen ofzo. ;D (pirate)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SYN schreef:
    En ik ben forever alone dus. Nog dames die een relatie met Tholomew willen ofzo. ;D (pirate)

    Ik zou wel willen, maar is het niet erg dat ik er 3 heb dan? :s


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Die relatie kan komen tijdens de RPG? Anders is alles al zo gepland, das niet leuK :Y) vind ik dan

    Edit; én er zijn vrouwen zat waar hij uit kan kiezen, er zijn nl. meer vrouwen dan manne.

    Wanneer beginenn we btw?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:15 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oke, true, true. Want misschien knappen jullie wel af op Tholomew's persoonlijkheid. BUWHAHAH.

    Edit: Dit is dan Tjerkov, k?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:18 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    We kunnen van mijn part beginnen? ;o


    We're all mad here.

    Tholomew? Misschien juist niet :'D Wie weet -wbw-
    EnEn. Awesome, want ik verveel me ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.