• Na het vinden van dode RPG's en het praten over skyland;

Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.

Invullen:

Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    géén beroemdheden.
    Taak: Bijvoorbeeld - Skypirate of werknemer bij Tjerkov
    Extra's:

Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels -
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -

Het hoofdschip van de skypirates heet; Saint Nazaire

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:28 ]

We're all mad here.

Hyperions klinkt goed ^^
    Ik ga de bad-side joinen, hehehe >:3

Noez. Dude, ik kan géén jongens/mannen. Ik schrijf vanuit ik-perspectief en nee, ik begrijp niks van jongens. (krul) Moedig iemand anders aan. Ga bij RPG's rondzeuren. Whua, ik heb nog leider van bad ass gastjes nodig.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ik schrijf altijd jongens-personages, want ik kan geen vrouwen maken. (cat)

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Ik kan me moeilijk inleven in een vrouw ;$

We're all mad here.

Kan ik begrijpen Robbert, dat heb ik dus met jongens. [a']

Kunnen we Tjerkov-sides 'de Sphere' noemen? Want nu schrijf ik steeds 'mensen die voor Tjerkov werken' :']

[ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 21:35 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

hehe :'D

We're all mad here.

Maar ik had dus een vraag. Kan ik nog joinen, want ik ga op vakantie oh.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Wil iemand de broer van Paige maken? ^^ Die zeg maar voor de sky pirates werkt en dat ze elkaar nooit gekend hebben maar wel wisten dat ze een broer/zus hadden. Dat ze elkaar herkennen aan bijvoorbeeld een of ander sieraad.. ;p

Hoe ziet Tjerkov er eigenlijk uit? :'D
    Ik zie nu namelijk deze gast de hele tijd voor me:

Maar we kunnen natuurlijk ook een knapperd van hem maken, hehehe ^^

Haha, ik dacht ook de hele tijd aan die gast

Trust me. I'm the doctor

Endure schreef:
    Wil iemand de broer van Paige maken? ^^ Die zeg maar voor de sky pirates werkt en dat ze elkaar nooit gekend hebben maar wel wisten dat ze een broer/zus hadden. Dat ze elkaar herkennen aan bijvoorbeeld een of ander sieraad.. ;p

Ik wil wel, maar ik heb er al 2 :S

Nobody ever said I was sane, my love.

ScotlandYard schreef:
    (...)
    Ik wil wel, maar ik heb er al 2 :S

Jammer ;[

SYN schreef:

Mij lijkt van wel, why not

Trust me. I'm the doctor

SYN schreef:

Tuuurlijk!

We're all mad here.

Endure schreef:
    Kan ik begrijpen Robbert, dat heb ik dus met jongens. [a']

Kunnen we Tjerkov-sides 'de Sphere' noemen? Want nu schrijf ik steeds 'mensen die voor Tjerkov werken' :']

Surewe can

We're all mad here.