• Oke, ik ga zaterdag op een kamp, en dan gaan we rondreizen dus ik heb zo'n ubergrote rugzak mee. Maar die lag nog bij mijn oma, lang verhaal, dus ik ging hem net met mijn vader ophalen, kom ik thuis om alvast een beetje in te pakken, kom ik er achter dat ze al vanalles voor me had gekocht, shampoo en een nieuwe tandenborstel enzo. Echt zo lief! Heeft ze ook allemaal blarenpleisters enz erin gedaan, ik vond het echt super lief!

    Om dit topic nog een beetje zinnig te houden, ook ooit eens zoiets mee gemaakt?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ah schattig. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    oma's zijn lief <3


    I solemny swear i am up to no good

    Rum schreef:
    Ah schattig. :9~


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ahww =P mijn moeder doet dat altijd voor me als ik ga logeren, want dan ga ik metteen uit school naar huis en dan staan mijn slaapspullen al klaar =P

    en mijn moeder zag dat het regende XD en mijn zus was opweg naar huis, en mijn moeder echt handdoeken, pyama en badjas pakken XD vond ik echt lief


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    JoKwon schreef:
    oma's zijn lief <3


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Oma's zijn gewoon da bomb.
    Mijn moeder koopt altijd snoep voor wanneer ik wegga voor school, ofsoo, hahaa.


    Have you ever been alone in a crowded room?