• Dat heb ik de hele tijd. Ziet eruit alsof 'ie te strak zit, maar ik kan gewoon echt niet groter hebben. En het doet ook niet echt pijn ofzo. Hebben meer mensen dit, het is echt heel irritant ;\

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 13:59 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Herondale schreef:
    Lol, dat is gewoon dat hij te klein is hoor schat :3

    Ik heb het ook. Dat komt omdat hij gewoon stevig zit. Hij hoeft niet persé te klein te zijn. Als je denkt dat hij te klein is, moet je je omvang opmeten, direct onder je borsten. ik heb bijv. 71, en ik draag dus een 70 bh (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Tortuga schreef:
    Dat is een teken dat hij te klein is. Ga naar de Hunkemöller en probeer een maatje groter. Edit: daar kun je je vaak ook goed laten adviseren, dus dat raad ik jou aan.


    Ik denk dat het gewoon aan het model ligt dat misschien kleiner uitvalt. Ik heb nu 75A en ik heb echt haast niks. Ben ook best wel dun enzo. B dat is echt gewoon te groot, en 80 nee dat kan nooit.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:27 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Is die dan niet gewoon te klein? (krul)

    Struggle schreef:
    (...)

    Ik denk dat het gewoon aan het model ligt dat misschien kleiner uitvalt. Ik heb nu 75A en ik heb echt haast niks. Ben ook best wel dun enzo. B dat is echt gewoon te groot, en 80 nee dat kan nooit.

    Uh dude.. waarom zou 80 IN GODSNAAM niet kunnen?

    Struggle schreef:
    (...)

    Ik denk dat het gewoon aan het model ligt dat misschien kleiner uitvalt. Ik heb nu 75A en ik heb echt haast niks. Ben ook best wel dun enzo. B dat is echt gewoon te groot, en 80 nee dat kan nooit.

    Even kijken kan geen kwaad hoor. Er is niks mis met wat grotere borsten.. :')
    Ongeveer de helft van alle vrouwen draagt een te kleine bh omdat ze gewoon niet willen toegeven dat ze toe zijn aan een grotere x')


    ars moriendi

    Struggle schreef:
    (...)

    Ik denk dat het gewoon aan het model ligt dat misschien kleiner uitvalt. Ik heb nu 75A en ik heb echt haast niks. Ben ook best wel dun enzo. B dat is echt gewoon te groot, en 80 nee dat kan nooit.

    Waarom kan 80 niet? Ik heb laatst nog een maatje 80A gekocht want ik had hetzelfde als jou van die rode strepen :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb dat ook, maar ik draag ook te kleine haha. Heb geen zin om grotere te halen want ik háat bh's shoppen. Dus ik hou die rode strepen wel gewoon *O*


    -

    Hooligan schreef:
    (...)
    Uh dude.. waarom zou 80 IN GODSNAAM niet kunnen?


    Nee, niet op die manier. Maar als je naar mijn figuur kijkt zou je 't wel begrijpen.. Ook met opmeten kom ik op 72 cm uit.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 12:07 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    of als je een bh draagt met een beugel kan dat het zijn, dan moet je er een kopen zonder beugel.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Dat heb ik ook wel eens. Je zou dan inderdaad denken dat ie te strak zit, maar als ik het losser doe, zit ie gewoon voor geen meter en ondersteunt het niet meer, terwijl dat juist het doel van een bh moet zijn. Bh's zijn gewoon ondingen.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Elies94 schreef:
    Dat heb ik ook wel eens. Je zou dan inderdaad denken dat ie te strak zit, maar als ik het losser doe, zit ie gewoon voor geen meter en ondersteunt het niet meer, terwijl dat juist het doel van een bh moet zijn. Bh's zijn gewoon ondingen.


    Ja, dat dus.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat heb ik ook, bij elke bh. Maar ze zijn me verder niet te klein of zo. Ik weet het ook niet...


    Numbers.

    Ik heb wel,als ik zonder bandjes draag, dat ik bij de beugel strepen heb. Omdat hij dan heel strak moet zitten. Het kan zijn dat hij iets te klein zit,ook al heb je geen grotere nodig, maar dan zou hij ook wel pijn moeten doen. Ik denk dat het gewoon van de druk is,is best normaal.
    Zolang het geen pijn en hij fijn zit kan het geen kwaad.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb zelf ook wel eens een grotere omtrek geprobeerd maar dat is het ook niet. Ik heb ondermaat 75 en boven 94. Als ik dan 80 neem, zit ie echt te ruim en moet ik ook weer een andere cupmaat nemen. Het is vreemd, misschien de Ah-bra proberen?:P


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.