• Oke, ik zie dus heel vaak Justin Bieber verhalen en nu Harry Styles ook een hype is geworden wil ik jullie even iets vertellen. Bijna elke Justin story gaat nou lijken op een Harry story want het word weer overgenomen. Net als bij tokio hotel die werd overgegeven aan JB en nu weer op Harry. Dus daarom zocht ik naar de orgineelste Harry story, en ik ken de schrijver dus zij gaf me ook tips. En ik ken haar hele verhaallijn en ik ben er achter gekomen dat deze de orgineelste zijn;
    Something good can work - Harry Styles
    & Don't judge me by my cover- Harry Styles
    Ofcourse heeft iedereen een eigen smaak, maar deze twee vond ik toch wel het orgineelste. De een heeft meer abo's dan de ander maar toch ben ik dol op deze twee.
    En om deze topic nuttig te houden, welke story denk jij dat het meeste orgineel is? (je eigen stories tellen niet mee) xx


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Glimpse schreef:
    Sopwieso de stories van Manon/Smoke en Anke/ScotlandYard (:


    JA, ANKE! NATUURLIJK!
    Hoe kon ik haar vergeten >


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Sweetheart, die van mij is geen Harry Styles maar Seth Clearwater.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    2013 schreef:
    (...)

    JA, ANKE! NATUURLIJK!
    Hoe kon ik haar vergeten >


    Hahaa, you should be. (:
    Ik vond het al zo gek, aangezien jij altijd zo enthousiast bent over haar.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Uneventful schreef:
    Sweetheart, die van mij is geen Harry Styles maar Seth Clearwater.


    oeps.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    De eerste lees ik en hij is facking awesome. En niet alleen de jb en 1D stories lijken om elkaar, ALLES lijkt op elkaar!


    No guts no glory.

    Dublin schreef:
    De eerste lees ik en hij is facking awesome. En niet alleen de jb en 1D stories lijken om elkaar, ALLES lijkt op elkaar!


    Niet alles hoor, mijn Seth Clearwater story lijkt op niks hier op Q.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Claw schreef:
    Oké. Ik lees de eerste, omdat het gewoon een géweldig verhaal is en ik er maar geen genoeg van kan krijgen. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bij de url Don't judge me by my cover- Harry Styles
    kom je uit op een Seth story xD

    Ik vind deze heeeeul goed.
    Broken down like a mirror, -Harry Styles
    just kidding, ik hoop dat hij heel goed wordt.


    Beautiful thing is never perfect.

    Als ik over een One Direction verhaal mag spreken, en niet alleen Harry, zeg ik toch 'Let us die young or let us live forever' van Naomi/2013. Maar die ís gewoon origineel!
    Overigens, eigenlijk mag ik dit niet doen, maar ik vind ons nieuwe verhaal (ons, ja, nog vier mensen ^.^) toch ook een ontzettend origineel idee hebben: Power is Poison.


    JDN.

    ... Ben ik nou de enige die geen flauw idee heeft wie of wat Harry Styles is?

    OT: 'Till I colapse vind ik enorm goed, samen met Sold: verkocht en verloren?
    omdat die de eersten waren in de hele hype van pro-ana en 16+ verhalen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    ... Ben ik nou de enige die geen flauw idee heeft wie of wat Harry Styles is?

    OT: 'Till I colapse vind ik enorm goed, samen met Sold: verkocht en verloren?
    omdat die de eersten waren in de hele hype van pro-ana en 16+ verhalen.


    Hij zit in de band One Direction, met de nadruk op band, want sommige lijken dat te vergeten en alleen maar aan Harry Styles te denken. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vind uneventful's stories orgineelste van Q en de eerste vind ik dus totaal niet orgineel omdat er een jb van is


    Harry's eyes could get you pregnant. I swearr

    Uneventful schreef:
    Ergens is het wel waar dat Jb stories op die van one direction gaan lijken, of andersom.

    en dat is vreselijk --'

    Abrazo schreef:
    (...)
    en dat is vreselijk --'

    Behoorlijk vreselijk. Er zitten niet zoveel originele meer bij.
    De meest voorkomende ideeën zijn nog:
    - meisje is beste vriendin van 'blabla-celeb' en raakt verliefd op hem, of andersom
    - meisje wint een meet en greet, is heimelijk verliefd op onze 'blabla-celeb'
    - nog vaker: een meisje verhuist naar een nieuwe stad WOOOOH toevallig is 'blabla-celeb' haar nieuwe buurjongen

    Men ik word er gek van.


    JDN.