• Oke, ik zie dus heel vaak Justin Bieber verhalen en nu Harry Styles ook een hype is geworden wil ik jullie even iets vertellen. Bijna elke Justin story gaat nou lijken op een Harry story want het word weer overgenomen. Net als bij tokio hotel die werd overgegeven aan JB en nu weer op Harry. Dus daarom zocht ik naar de orgineelste Harry story, en ik ken de schrijver dus zij gaf me ook tips. En ik ken haar hele verhaallijn en ik ben er achter gekomen dat deze de orgineelste zijn;
    Something good can work - Harry Styles
    & Don't judge me by my cover- Harry Styles
    Ofcourse heeft iedereen een eigen smaak, maar deze twee vond ik toch wel het orgineelste. De een heeft meer abo's dan de ander maar toch ben ik dol op deze twee.
    En om deze topic nuttig te houden, welke story denk jij dat het meeste orgineel is? (je eigen stories tellen niet mee) xx


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Oh, en ik vind het trouwens ook jammer dat Harry Styles meer aandacht krijgt dan de andere van One Direction, hihi. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Smoke schreef:
    OMFG oké, claw stuurde me deze link en ik vind het lief dat je me origineel vind :3
    DANKJE!
    +Ik vind de verhalen van 2013 echt geweldig.
    Ik heb overigens bij één van mijn hoofdstukken, toen One direction nog niet zo bekend was, neergezet dat ik zo hard hoopte dat One direction niet zou ontploffen op Quizlet. Want dan krijg je inderdaad dat ieder verhaal op elkaar gaat lijken. Maar dat is jammer genoeg wel wat er aan het gebeuren is ;/
    Niet dat ik verder iemand iets kwalijk neem, want One direction is natuuurlijk ook gewoon jdnashkhjfkjh (:


    hahaa idd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Everdeen schreef:
    Oh, en ik vind het trouwens ook jammer dat Harry Styles meer aandacht krijgt dan de andere van One Direction, hihi. (:


    idd, zayn malik is lekkerder. ;$
    maar harry heeft gewoon iets.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Everdeen schreef:
    Oh, en ik vind het trouwens ook jammer dat Harry Styles meer aandacht krijgt dan de andere van One Direction, hihi. (:

    ugh vind ik ook. Ik vind ze serieus alle vijf gewoon even leuk. Ik zo nooit kunnen kiezen


    overrated

    Smoke schreef:
    (...)
    ugh vind ik ook. Ik vind ze serieus alle vijf gewoon even leuk. Ik zo nooit kunnen kiezen


    We accept the love we think we deserve.

    Smoke schreef:
    (...)
    ugh vind ik ook. Ik vind ze serieus alle vijf gewoon even leuk. Ik zo nooit kunnen kiezen


    Ik vind ze allemaal echt ontzettend leuk en natuurlijk heeft iedereen wel een favoriet, maar het lijkt wel alsof sommige het alleen voor het uiterlijk van de jongens doen, wat voornamelijk bij de meeste Hazza is en daardoor komen de andere op de achtergrond, en zonder Liam, Louis, Niall en Zayn zou er echt geen One Direction zijn, dan zou het zijn gebleven bij The White Eskimos, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Ik vind ze allemaal echt ontzettend leuk en natuurlijk heeft iedereen wel een favoriet, maar het lijkt wel alsof sommige het alleen voor het uiterlijk van de jongens doen, wat voornamelijk bij de meeste Hazza is en daardoor komen de andere op de achtergrond, en zonder Liam, Louis, Niall en Zayn zou er echt geen One Direction zijn, dan zou het zijn gebleven bij The White Eskimos, hihi.


    Ik vind het niet leuk als het allen om het uiterlijk gaat. Call me old-fashioned, maar ik hun filmpjes maken me gewoon blij en daarom ben ik fan. Daar bij vind ik ze allemaal aantrekkelijk, maar dat kan ook aan mij liggen (;


    overrated

    Smoke schreef:
    (...)

    Ik vind het niet leuk als het allen om het uiterlijk gaat. Call me old-fashioned, maar ik hun filmpjes maken me gewoon blij en daarom ben ik fan. Daar bij vind ik ze allemaal aantrekkelijk, maar dat kan ook aan mij liggen (;


    Amen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Ik vind ze allebei, persoonlijk niet origineel. De meeste die origineel zijn krijgen niet eens de kans om in de top te komen. (:
    En een onorigineel verhaal, hoeft natuurlijk niet meteen slecht te zijn.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Everdeen schreef:
    Ik vind ze allebei, persoonlijk niet origineel. De meeste die origineel zijn krijgen niet eens de kans om in de top te komen. (:
    En een onorigineel verhaal, hoeft natuurlijk niet meteen slecht te zijn.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Everdeen schreef:
    Ik vind ze allebei, persoonlijk niet origineel. De meeste die origineel zijn krijgen niet eens de kans om in de top te komen. (:
    En een onorigineel verhaal, hoeft natuurlijk niet meteen slecht te zijn.

    Smoke schreef:
    OMFG oké, claw stuurde me deze link en ik vind het lief dat je me origineel vind :3
    DANKJE!
    +Ik vind de verhalen van 2013 echt geweldig.
    Ik heb overigens bij één van mijn hoofdstukken, toen One direction nog niet zo bekend was, neergezet dat ik zo hard hoopte dat One direction niet zou ontploffen op Quizlet. Want dan krijg je inderdaad dat ieder verhaal op elkaar gaat lijken. Maar dat is jammer genoeg wel wat er aan het gebeuren is ;/
    Niet dat ik verder iemand iets kwalijk neem, want One direction is natuuurlijk ook gewoon jdnashkhjfkjh (:


    zufhguoeghuio Dank je. Ohmygod, ik ben nu zo blij ^^ Smoke heeft echt fucking awesome verhalen. Net zoals Everdeen, Rum, Jenner, Roadrunner, Tomlinson en 1Dbromance. Maar ik weet niet of ze wel zo origineel zijn, maar kom.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    2013 schreef:
    (...)

    zufhguoeghuio Dank je. Ohmygod, ik ben nu zo blij ^^ Smoke heeft echt fucking awesome verhalen. Net zoals Everdeen, Rum, Jenner, Roadrunner, Tomlinson en 1Dbromance. Maar ik weet niet of ze wel zo origineel zijn, maar kom.


    You little....- ur a wizard so sweet. Echt waar, jouw verhalen horen stuk voor stuk in de top. Jammer genoeg dat verhalen nooit de kans krijgen. --'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sopwieso de stories van Manon/Smoke en Anke/ScotlandYard (:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 15:51 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Everdeen schreef:
    Oh, en ik vind het trouwens ook jammer dat Harry Styles meer aandacht krijgt dan de andere van One Direction, hihi. (:


    +1
    I mean, het zijn allemaal schatjes en velen gaan op het uiterlijk maar dan nog wil dat niet zeggen dat Harry dan het beste is? Ik ging dus ook een 1D story schrijven, maar dan heb ik kon niet kiezen tussen welke jongen, dus daarom heb ik ze ook gewoon allemaal gekozen, hahaa. (:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 15:54 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?