• Kunnen jullie gewoon zelf. Voor diegene die het nog niet weten.

    PicNik.com < Erg handig, kan je veel mee. Ook de premium dingen kan je gebruiken zonder te betalen [aa']


    Kan iedereen het?
    Ja, het is gratis én makkelijk. Als je iets niet kan vinden, zoals letters, gewoon even klikken en zoeken. Wees niet zo lui en blijf gewoon proberen, uiteindelijk leer je het vanzelf.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 16:41 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Niet iedereen kan dat, ook niet met zo'n programma. Er zijn mensen hier die het veel beter kunnen.
    Dus waarom zelf uren zitten kloten als zij het in een paar minuten kunnen?

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 16:32 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Iedereen kan het wel. Het is heel gemakkelijk en gratis en je kan het blijven proberen tot het je lukt? (:


    All was well.

    StJimmy schreef:
    Niet iedereen kan dat, ook niet met zo'n programma. Er zijn mensen hier die het veel beter kunnen.
    Dus waarom zelf uren zitten kloten als zij het in een paar minuten kunnen?


    There's power in the words you whisper.

    ik ga het probereb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    StJimmy schreef:
    Niet iedereen kan dat, ook niet met zo'n programma. Er zijn mensen hier die het veel beter kunnen.
    Dus waarom zelf uren zitten kloten als zij het in een paar minuten kunnen?


    Let it come and let it be

    Ik gebruik het ook, vandaag nog gedaan. Dit was mijn eindresultaat -hebben ze een voorbeeld van hoe het eruit kan zien-:



    dat meisje zat al zo in het plaatje, ik heb enkel de sterren, tekst en een soort randje toegevoegd

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 16:40 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    gleecullen schreef:
    ik ga het probereb

    Ik hoop dat je beter kan bewerken dan typen.


    There's power in the words you whisper.

    StJimmy schreef:
    Niet iedereen kan dat, ook niet met zo'n programma. Er zijn mensen hier die het veel beter kunnen.
    Dus waarom zelf uren zitten kloten als zij het in een paar minuten kunnen?


    Omdat je het dan helemaal naar je eigen smaak kan maken n___n


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mwah, sommige hebben er de aanleg voor (: en sommige zijn er gewoon niet handig in (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    haha ik gebruik printmaster photo pro, dat is nóg handiger


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Roodstrikje schreef:
    Ik gebruik het ook, vandaag nog gedaan. Dit was mijn eindresultaat -hebben ze een voorbeeld van hoe het eruit kan zien-:



    dat meisje zat al zo in het plaatje, ik heb enkel de sterren, tekst en een soort randje toegevoegd


    WACHT ; heb je dit met picnic gedaan? Zoja ; hoe kon je die foto's blenden? o.O

    oh oh ,en hoe use je die premium dingen dan? :P


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Pemberley schreef:
    haha ik gebruik printmaster photo pro, dat is nóg handiger

    Photofiltre en GIMP zijn ook fijne programmaatjes.


    There's power in the words you whisper.

    Nica schreef:
    (...)

    WACHT ; heb je dit met picnic gedaan? Zoja ; hoe kon je die foto's blenden? o.O

    oh oh ,en hoe use je die premium dingen dan? :P

    Ja, met picnik gedaan, maar ik heb eronder -wel doorgestreept- neergezet dat het al gebland was.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Nica schreef:
    (...)

    WACHT ; heb je dit met picnic gedaan? Zoja ; hoe kon je die foto's blenden? o.O

    oh oh ,en hoe use je die premium dingen dan? :P


    Kopieëren en plakken met paint.

    Je wilt bijv. andere kleur ogen. Je plakt het plaatje in paint, je kleurt de ogen bij picnik, je kopieert hem in andere paint. Je knipt ogen en plakt die in het oerginele plaatje.

    Klinkt ingeiwkkeld, maar is zo gebeurd.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Kopieëren en plakken met paint.

    Je wilt bijv. andere kleur ogen. Je plakt het plaatje in paint, je kleurt de ogen bij picnik, je kopieert hem in andere paint. Je knipt ogen en plakt die in het oerginele plaatje.

    Klinkt ingeiwkkeld, maar is zo gebeurd.


    Of je laat bij het plaatje aan de onderkant een wit stuk zodat daar die streep ding kan waar premium op staat ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you