Guuuuuys, sinds een aantal dagen heb ik het eerste boek van de Hongerspelen gelezen en op dit moment liggen de andere twee naast me op mijn bureau.
Het liefst wil ik op dit moment zelf er dus een fanfiction overschrijven, maar sinds ik mezelf erg slecht vind in het verzinnen van personages, vraag ik toch even om jullie hulp. (:
Ik heb nog geen samenvatting en ik ben ook niet van plan deze te maken, sinds ik dan teveel verklap van het verhaal. Als je de Hongerspelen hebt gelezen, weet je namelijk al wat er gaat gebeuren en de rest wil ik op dit moment nog voor mezelf houden!
Ik heb op dit moment nog behoorlijk wat tributen nodig, de tributen van district 7 zijn bezet, maar de rest mag je gewoon invullen!
Dit betekend dus dat ik 22 rollen weg te geven heb, die ik zeer hard nodig zal hebben in het verhaal. Dus als je denkt van “Hé, ik verveel me,” zou ik het fijn vinden als je dit invult.
# Peeta, Katniss en Gale zullen er níet in voor komen, het zal gaan over de 69e Hongerspelen.
Invullen
Voornaam, bijnaam: Het liefst geen standaard namen.
Achternaam: Het liefst geen standaard achternamen zoals; Smith, Williams enz. (:
Geslacht:
Leeftijd en geboortedatum: Tussen de 12 en 18
Voorkeur District:
Karakter: Uitgebreid, let wel op; niet iedereen is moedig, sterk, waaghals er zitten ook zwakkere tussen.
Uiterlijk: Met beschrijving en het liefst een onbekend persoon als foto, wél een duidelijke foto.
Talenten: Wapens, overlevingstechniek, wat kan jou personage goed?
Zwaktepunten: Minimaal 2
Extra Informatie: Familietoestand, verleden, religie, hoeveel bonnen, enz.
Weeees alsjeblieft origineel, hier kies ik dan ook echt op. Ik wil Engelse voornamen en Engelse achternamen, maar echt niet van die standaard zoals Josh, Mick, Elizabeth, je snapt me wel. (:
Het liefst zou ik er ook wat angsthazen tussen willen hebben, dus niet allemaal de moedige stoere.
District 1- Luxe voorwerpen voor het Capitool
District 2- Wapens en Vredeshouders trainingen
District 3- Elektronica, technologie
District 4- Vis en ander zeevoedsel
District 5- DNA Manipulaties en mutatie’s
District 6- Medisch onderzoek en wetenschappen
District 7- Hout, - bezet
District 8- Textiel
District 9- Productie van voedsel
District 10- Vee
District 11- Landbouw
District 12- Steenkool
Ik heb de districten zo goed mogelijk proberen te vertalen, van sommige was er niks bekend. (:
Dus als er een foutje is, zeg het dan even!
[ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 15:47 ]
Her heart was a secret garden and the walls were very high.