Denk niet dat het zon verschil maakt, ik ga gewoon met iedereen om die aardig is. GM of niet, dat doet me niet zoveel. We zijn uiteindelijk allemaal gelijk aan elkaar.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
er zijn talrijke boemspelletjes, bemmidelaars, beta readers, Moderators, jongens- meisjes.... ik kan nog ff doorgaan. Waarom zou nu net dit dan een kloof veroorzaken?
Oneens.
Je hebt zoveel topics van dat een bepaalde groep moet tellen of boemen en daarbij merk ik ook niet dat dat ervoor zorgt dat de kloof tussen die groepen groter maakt. Ik vind ook eigenlijk niet dat er een echte kloof is tussen GM's en users. Tenminste, ik merk er niks van.
Captain schreef:
Ik vind eerlijk gezegd van niet, omdat ik met iedereen gewoon praat zowel met GM als met gewone users... Ik zie geen verschil hoor, het zijn nog steeds mensen. En alle GM's zijn ooit ook gewoon users geweest. (:
Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.
Glasnost schreef:
WTH?
*Snapt hem na drie keer lezen*
Maar ik denk van niet, aangezien ik dat hele topic niet ken en mij door mijn GM niet bepaald belangrijker voel dan andere leden.
ik vind van niet. de GM hebben alleen maar wat extra dingen zoals smileys enzo, en kom op.. ze hebben er toch zelf voor betaald? ik vind het dan niet gek dat je je wat 'cooler' gaat voelen want je helpt tenslotte ook mee aan het voortbestaan van q 8D
dus oneens