• De stelling van vandaag luidt:
    Het topic 'Golden Members vs. Users' vergroot de kloof tussen GM en Users

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat is toch maar een spelletje?
    Oneens, ik kijk niet eens meer naar wie GM is, en wie niet, ik vind het echt niet zo belangrijk.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Oneens. Dan zou dat toch moeten gelden voor al die spelletjes-topics?
    En bovendien, iedereen weet dat GM's ook gewone mensen zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Stu schreef:
    Eens. Want je maakt een soort onderscheid in zo'n topic. Mij maakt het niet uit hoor, het is toch alleen maar een spelletje n_n


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Oneens, it's just a game.
    HAHA, you all just lost it!


    No growth of the heart is ever a waste

    Denk niet dat het zon verschil maakt, ik ga gewoon met iedereen om die aardig is. GM of niet, dat doet me niet zoveel. We zijn uiteindelijk allemaal gelijk aan elkaar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    C18 schreef:
    Oneens, it's just a game.
    HAHA, you all just lost it!

    FUCK, ALWEER!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    er zijn talrijke boemspelletjes, bemmidelaars, beta readers, Moderators, jongens- meisjes.... ik kan nog ff doorgaan. Waarom zou nu net dit dan een kloof veroorzaken?


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Sweeney schreef:
    Uh.
    Nee.
    Dan zou de kloof tussen Belgen en Nederlanders (bijvoorbeeld) ook heel groot moeten zijn en dat is ook niet zo.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Oneens.
    Je hebt zoveel topics van dat een bepaalde groep moet tellen of boemen en daarbij merk ik ook niet dat dat ervoor zorgt dat de kloof tussen die groepen groter maakt. Ik vind ook eigenlijk niet dat er een echte kloof is tussen GM's en users. Tenminste, ik merk er niks van.

    Whut? Nee?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Captain schreef:
    Ik vind eerlijk gezegd van niet, omdat ik met iedereen gewoon praat zowel met GM als met gewone users... Ik zie geen verschil hoor, het zijn nog steeds mensen. En alle GM's zijn ooit ook gewoon users geweest. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Oneens, ik praat met iedereen goud, geel of bruin, gold-member of user.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Glasnost schreef:
    WTH? XD
    *Snapt hem na drie keer lezen*
    Maar ik denk van niet, aangezien ik dat hele topic niet ken en mij door mijn GM niet bepaald belangrijker voel dan andere leden.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Created schreef:
    Oneens, ik praat met iedereen goud, geel of bruin, gold-member of user.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik vind van niet. de GM hebben alleen maar wat extra dingen zoals smileys enzo, en kom op.. ze hebben er toch zelf voor betaald? ik vind het dan niet gek dat je je wat 'cooler' gaat voelen want je helpt tenslotte ook mee aan het voortbestaan van q 8D
    dus oneens


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.