• De stelling van vandaag luidt:
    Het topic 'Golden Members vs. Users' vergroot de kloof tussen GM en Users

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    OH MA LORRD
    OLOLOLOL.


    I live for the applause, you will die for it.

    Eens. Want je maakt een soort onderscheid in zo'n topic. Mij maakt het niet uit hoor, het is toch alleen maar een spelletje n_n


    Caution first, always.

    WTH? XD
    *Snapt hem na drie keer lezen*
    Maar ik denk van niet, aangezien ik dat hele topic niet ken en mij door mijn GM niet bepaald belangrijker voel dan andere leden.


    I am an idiot, I move.

    Oneens


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Uh.
    Nee.
    Dan zou de kloof tussen Belgen en Nederlanders (bijvoorbeeld) ook heel groot moeten zijn en dat is ook niet zo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    uhhhhh nee? denk het niet


    Shoganai i ne~

    Stu schreef:
    Eens. Want je maakt een soort onderscheid in zo'n topic. Mij maakt het niet uit hoor, het is toch alleen maar een spelletje n_n


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind eerlijk gezegd van niet, omdat ik met iedereen gewoon praat zowel met GM als met gewone users... Ik zie geen verschil hoor, het zijn nog steeds mensen. En alle GM's zijn ooit ook gewoon users geweest. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Eens.


    Me so good.

    Er zijn er toch wel een paar - denk ik - die zich dan wat meer voelen. Zelf ben ik ook een maand GM geweest en voelde me nog gewoon hetzelfde. Niet meer, niet minder. Maar ik denk dat toch ook wel iedere GM zich stiekem wel een beetje 'cooler' vind.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 0:27 ]

    Persoonlijk denk ik niet dat dat topic nodig is om een onderscheid te maken..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Stu schreef:
    Eens. Want je maakt een soort onderscheid in zo'n topic. Mij maakt het niet uit hoor, het is toch alleen maar een spelletje n_n


    None but ourselves can free our minds.

    bestaat er dan zo een topic?
    oops xd nja dan heb ik die gemist :'D
    lolz, ik snapte die stelling maar na een paar keer lezen


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik denk het niet. Tussen de Belgen en Nederlanders is ook niet zo'n onderscheid. En er is ook niet zo'n kloof tussen mensen onder de 16 en boven de 16 ofzo. Er zijn genoeg van die boom-spelletjes en dan wordt er ook geen kloof gemaakt.
    Ik denk dat er sowieso wel een kloof is tussen GM en gewone users, maar ook weer niet zo abnormaal groot dat GM'ers niet meer tegen users praten ofzo.


    To live would be an awfully big adventure

    Glasnost schreef:
    WTH? XD
    *Snapt hem na drie keer lezen*
    Maar ik denk van niet, aangezien ik dat hele topic niet ken en mij door mijn GM niet bepaald belangrijker voel dan andere leden.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.