• Ik heb 2/3 jaar geleden oorbellen gehad van mijn beste vriendin. Maar ik ben ze dus kwijt, nu baal ik best wel want ze betekenen heel veel voor me.
    Ik spreek haar niet vaak meer, door school en alles. Gelukkig gaan we nu wel vaker met elkaar om, maar ik word nu beetje gek dat ik die oorbellen niet kan vinden


    Ivar Oosterloo.

    Oefoefoef zoeken!!!
    Maar je gaat toch niet echt meer met dr om?? Misschien is ze het allang weerr vergeten??
    Wie is het eigenlijk haha ben nieuwsgierig!!
    Ik deelde ook een armbandje met een vriendin maar die ben ik ook een beetje heel erg kwijt:$

    Hhaha
    Xxxx


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    mylovestom schreef:
    Oefoefoef zoeken!!!
    Maar je gaat toch niet echt meer met dr om?? Misschien is ze het allang weerr vergeten??
    Wie is het eigenlijk haha ben nieuwsgierig!!
    Ik deelde ook een armbandje met een vriendin maar die ben ik ook een beetje heel erg kwijt:$

    Hhaha
    Xxxx


    dat vind ik raar. Als het contact eventjes verwaterd betekent niet gelijk dat iemand het is vergeten. Ik bedoel, het contact tussen mij en een vriendin is ook verwaterd, maar ze weet nog precies wat we vroeger allemaal deden & dat ze me ooit een klein koetjes knuffel heeft gegeven (:

    Mja, ik zou zeggen. Zoek hem ;D en als je hem echt niet meer kan vinden, het toch eerlijk aan haar vertellen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zoek ze dan?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    mylovestom schreef:
    Oefoefoef zoeken!!!
    Maar je gaat toch niet echt meer met dr om?? Misschien is ze het allang weerr vergeten??
    Wie is het eigenlijk haha ben nieuwsgierig!!
    Ik deelde ook een armbandje met een vriendin maar die ben ik ook een beetje heel erg kwijt:$

    Hhaha
    Xxxx


    Raveena,
    tegenwoordig spreken we wel weer gewoon af, en na een hele tijd bellen we elkaar steeds op (:


    Ivar Oosterloo.