• Maar toch moet het van NYC.
    Ik haat je hierbij.

    Jullie haten ook seksscenes. Of zijn jullie obsessed ermee (wbw)


    SLOAN.

    Wat RestlessSoul schrijft.
    Ik had het een tijdje ook moeilijk met seksscenes, tot ik mezelf er min of meer toe dwong in RPG's. Ik had zoiets van: Ik wil ze wel schrijven, maar ik ben te schijterig.
    Maar hoe vaker je 't schrijft, hoe minder moeilijk het wordt and in the end ga je d'r zelf van genieten (krul). Dan probeer je ze op de meest creatieve manieren te schrijven. Maar net als met echte seks, komt dat pas als je d'r klaar voor bent.


    No growth of the heart is ever a waste

    CountMeIn schreef:
    Ik schrijf ze niet want, én dan krijg ik er gedonder mee, én schrijven over iets zonder ervaringen is al een stukje moeilijker :Y)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    CountMeIn schreef:
    én schrijven over iets zonder ervaringen is al een stukje moeilijker :Y)

    Zelfs zonder ervaring kan het je best goed lukken, kijk maar naar mijn verhaal. Kheb ook 0% ervaring, maar toch heb ik er iets moois van gemaakt (vind ik dan)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ja mwah kan, maar dat hoeft niet zo te zijn. Als je je maar indenkt wat er zou kunnen gebeuren en je erin verplaatst (nerd)
    Maar ik kan me herinneren dat een user hier (weet niet eens meer wie eigenlijk) dacht dat ik verder was op dat gebied dan ik werkelijk ben, door wat ik schreef aan seksscenes in mijn verhalen/op RPG's :']
    Dat vond ik wel humor.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Ja mwah kan, maar dat hoeft niet zo te zijn. Als je je maar indenkt wat er zou kunnen gebeuren en je erin verplaatst (nerd)
    Maar ik kan me herinneren dat een user hier (weet niet eens meer wie eigenlijk) dacht dat ik verder was op dat gebied dan ik werkelijk ben, door wat ik schreef aan seksscenes in mijn verhalen/op RPG's :']
    Dat vond ik wel humor.

    Ik ben al uberhaupt benieuwd wat mensen van mij wel niet denken nadat ze mijn story hebben gelezen (joehoe)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CountMeIn schreef:
    Ik schrijf ze niet want, én dan krijg ik er gedonder mee, én schrijven over iets zonder ervaringen is al een stukje moeilijker :Y)


    Ik krijg er niet echt gedonder mee, maar ik ben bang dat iemand uit mn omgeving ze zou lezen en me erop aan zou spreken.

    MusicxLife schreef:
    (...)

    Ik krijg er niet echt gedonder mee, maar ik ben bang dat iemand uit mn omgeving ze zou lezen en me erop aan zou spreken.

    Hebben bij mij ook al mensen gedaan, maar wat boeit dat? Jij hebt bewezen dat je een goede schrijver bent, omdat je je kunt inleven in dingen die je nog niet hebt gedaan en waarop je geen ervaring hebt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Weet je dat ik het wel raar vind dat mensen zonder enige ervaring erover schrijven? Hoe kun je dan goed weten waar je het over hebt, als je die gevoelens amper kent?
    & Waarom schrijf je iets dat je eigenlijk niet wilt, schrijf dan gewoon iets anders.

    Door heel veel van deze redenen is de waarde van deze verhalen gezakt, waar de serieuzere schrijvers ook mee te maken hebben. :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Persoonlijk vind ik ze ontzettend moeilijk om ze geloofwaardig te brengen, ook omdat er -ondanks het feit dat we er een heel stuk opener over zijn dan vroeger- nog steeds een soort taboe opligt. En zoals veel mensen hier zeggen; het is moeilijker over iets te schrijven dat je zelf niet hebt meegemaakt. Then again; ik heb ook nog nooit in een oorlog gevochten, maar ik heb er wél al over geschreven. Als ik ze al schrijf - wat niet erg vaak is, vaak geef ik een aanstoot en laat ik de lezer zelf de rest erbij denken- dan probeer ik mezelf altijd een stuk over de gêne te zetten. Daarna maak ik een mix van hetgeen wat ik lees in boeken en zie op tv. Natuurlijk is dit waarschijnlijk een vertekend beeld, maar ja, what to do about that c:

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 14:00 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Sevenfold schreef:
    Weet je dat ik het wel raar vind dat mensen zonder enige ervaring erover schrijven? Hoe kun je dan goed weten waar je het over hebt, als je die gevoelens amper kent?
    & Waarom schrijf je iets dat je eigenlijk niet wilt, schrijf dan gewoon iets anders.

    Door heel veel van deze redenen is de waarde van deze verhalen gezakt, waar de serieuzere schrijvers ook mee te maken hebben. :/

    Kan die vraag alleen vanuit mezelf beantwoorden..
    Ik kan niet exact weten hoe een seksscene verloopt, omdat ik zelf in real life dat deel nog niet heb gehad, maar ik heb wel het gevoel voor en het verlangen naar (doesn't mean I'm an easy bitch, zeg 't effe), en dat maakt het voor mij een stuk makkelijker om me in te beelden wat er gebeurt en dat neer te kalken. Ik weet ook niet hoe geloofwaardig mijn geschreven scenes overkomen op iemand die al seks heeft gehad (pak 'm beet, jij dus :']) maar ik zie 't als een mooie creatieve uitdaging. En ook door die dingen te schrijven kun je je zaken afvragen als 'zou ik dit fijn vinden later?' of 'hmm, misschien heb ik hier toch wel bezwaar tegen, mocht dat mij overkomen'. 't Is allemaal deel van de ontwikkeling in mijn ogen en het taboe breken om hier wat openlijker over te zijn.
    En dat maakt 't wel belangrijk voor mij.. om me vooral niet te schamen om mezelf te uiten :]

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 14:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Backyard schreef:
    Als je het haat, doe het dan gewoon niet :')


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Adele schreef:
    Ik haat het niet, maar ik beschrijf het ook niet echt heel makkelijk


    dat en daarom schrijf ik het dus eigenlijk ook nooit echt.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    C18 schreef:
    (...)
    Kan die vraag alleen vanuit mezelf beantwoorden..
    Ik kan niet exact weten hoe een seksscene verloopt, omdat ik zelf in real life dat deel nog niet heb gehad, maar ik heb wel het gevoel voor en het verlangen naar (doesn't mean I'm an easy bitch, zeg 't effe), en dat maakt het voor mij een stuk makkelijker om me in te beelden wat er gebeurt en dat neer te kalken. Ik weet ook niet hoe geloofwaardig mijn geschreven scenes overkomen op iemand die al seks heeft gehad (pak 'm beet, jij dus :']) maar ik zie 't als een mooie creatieve uitdaging. En ook door die dingen te schrijven kun je je zaken afvragen als 'zou ik dit fijn vinden later?' of 'hmm, misschien heb ik hier toch wel bezwaar tegen, mocht dat mij overkomen'. 't Is allemaal deel van de ontwikkeling in mijn ogen en het taboe breken om hier wat openlijker over te zijn.
    En dat maakt 't wel belangrijk voor mij.. om me vooral niet te schamen om mezelf te uiten :]


    Eens, al ben ik persoonlijk nog steeds geen voorstander van verhalen waarbij je de ervaring niet hebt. Je mist al heel snel een bepaald inzicht, om het echt geloofwaardig te maken. Zeker niet bij de verhalen die mensen schrijven om populairder te worden, wat hier helaas veel te veel gebeurd.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Backyard schreef:
    Als je het haat, doe het dan gewoon niet :')


    I´m nothing special.

    Ik haat het ook, daarom doe ik het niet, of ik doe het in stijl. :'D
    Show a little more, show a little less... :')


    Where there is a sea there are pirates...