-naam: Else
-leeftijd: 15
-schrijfstijl: uh romantisch, horror vind ik ook leuk om te schrijven. Anders moet je maar stories van me lezen, haha.
-inspiratie? Eh, foto's, muziek, als je dat bedoelt? (:
-al een idee voor een verhaal? Ik wilde zelf eigenlijk beginnen met een verhaal over een meisje met kanker, en een jongen met een spierziekte, die mekaar dan in het ziekenhuis ontmoeten. Die jongen is een optimist, meisje een hele erge pessimist, en uiteindelijk worden ze verliefd. Maar dan gaat hij dood.
- overig: ik ben heel goed in beeldspraak, haha. En ik hou van over onbekende personen schrijven
- lapje tekst:
“Als jij de maan was, zou ik eeuwig in je licht willen dansen.” Hoewel ik wist dat ze loog, deed haar stem mijn ijskoude hart even smelten. Snel herstelde ik me. Vannacht was perfect. Het zou de enige manier zijn, de enige manier om me te wreken. “Als ik de maan was, zou jij niet dansen,” fluisterde ik. “Dan zou jij de zon zijn.” De dieprode blos op haar wangen maakte duidelijk dat ik de goede woorden gekozen had. Ik legde mijn armen losjes om haar middel heen. We zouden een schilderij kunnen zijn. Twee schaduwen bij zonsondergang. Het was jammer, dat ik het schilderij zo aan flarden zou moeten scheuren. Terwijl ik haar voorhoofd zachtjes kuste, gleden mijn handen onder haar lichtblauwe zomerjurkje. Ik voelde de warmte van haar huid dwars door mijn shirt heen. Ze drukte haar bloedrode lippen op de mijne, en bewoog haar tong voorzichtig in mijn mond. Ik sloeg mijn armen nog steviger om haar tengere lichaam heen. Toen wist ik dat het tijd was. Tijd voor haar einde.
[ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 21:37 ]
Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.