• Okeei, ik weet niet echt hoe je nou precies een stand-alone schrijft. Aangezien ik nu echt wil beginnen met schrijven maar ik niet goed ben om lang vast te houden aan een lange verhaallijn. Dat komt nog wel. Maar nu weet ik niet precies hoe je de verhaallijn er goed in krijgt. Hoe kun je beginnen? Want meestal is het toch wel moeilijk om dan een verhaal van een paar hoofdstukken echt interessant te maken. Omdat je dan - volgens mij - echt meteen straight to the point moet beginnen. Hoe doen jullie dat?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik schrijf Stand-Alones meestal uit mijn eigen gevoelens. Een SA schrijven, werkt voor iedereen anders, je zult je eigen manier meoten ontdekken.


    Let it come and let it be

    Geen idee. Áls ik al een stand alone wil schrijven dan zit dat idee al een hele tijd in mijn hoofd en weet ik al hoe ik moet beginnen en waar ik moet eindigen. Een flashback is zo bijvoorbeeld een mooie manier om te beginnen vind ik persoonlijk.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Okeei. Ja kijk ik begrijp dat je het vanuit je gevoel schrijft. Dat lukt mij ook wel, maar ik weet dan nooit hoe ver terug ik moet beginnen en hoe ik moet eindigen.. Maar een flashback is wel een goed begin..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.