• Die van mij komt van een personage uit mijn eigen verhaal en omdat ik het een leuke naam vind :Y)

    Nu jullie(cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Achtertuin :W:W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    :Y) ik denk dat ik geen uitleg hoef te geven ?!


    Get off, Bill is mine !!!

    Bojan Krkic
    Is een voetbalspeler.


    (Be)lieve in (you)rself

    -

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 20:48 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Vierkant. :Y)
    Maar ik weet niet meer hoe ik daar op kwam, want ik heb hem al bijna een jaar.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hooligan schreef:
    Van de film. GREEN STREET HOOLIGANS (krul)


    Die film is echt goed. Mijne komt van m'n favoriete serie, Misfits, het is een wachtwoord.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Tortuga, een eiland in de Caribbean berucht om extreem veel piraterij. Ook speelt het een belangrijke rol in Pirates of the Caribbean.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 21:40 ]


    ars moriendi

    Heechul is....Kim Heechul (:
    Zit in de Koreaanse boyband Super Junior. Ook wel bekend als @Heedictator, Lady HeeHee, etc.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    Die film is echt goed. Mijne komt van m'n favoriete serie, Misfits, het is een wachtwoord.

    A misfit is also a person who is not able to live or work happily with others.


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Yoseob schreef:
    de naam Yoseob, een zanger :Y)

    I DA NAAA.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Kwikmiddel, levendig :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    het is Quid agis.

    ooit een wachtwoord van griffoendor geweest betekend in L hoe gaat het?


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    van de spreuk Avada Kedavra (krul)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    De naam die Finn bedacht voor Quinn's baby in Glee.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.