• Ik heb dus een USB stick voor mijn SD micro zodat ik ds spellen kan downloaden op mijn R4..

    Normaal als ik de USB in de PC stop gaat hij rood branden, maar van het een op het andere moment deed hij het niet meer.. Hij gaat niet meer branden en er staat steeds dat hij hem niet herkend. What 2 do? o-o

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 16:15 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eventjes naar de winkel gaan en je probleem zeggen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Misschien heb je het kaartje er niet goed ingestopt?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    USB schreef:
    Eventjes naar de winkel gaan en je probleem zeggen

    Even naar de winkel? Dude. Volgens mij heeft mijn zus dat ding voor me gekocht via internet ofzo.


    Aguamenti schreef:
    Misschien heb je het kaartje er niet goed ingestopt?

    Zo suf ben ik niet hoor :']

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 16:11 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)
    Zo suf ben ik niet hoor :']


    Ze proberen alleen te helpen, hoef je niet zo bitchy te reageren.


    To infinity and beyond •

    Endure schreef:
    (...)

    Even naar de winkel? Dude. Volgens mij heeft mijn zus dat ding voor me gekocht via internet ofzo

    Daar zal vast het probleem liggen,electronica via internet kopen is niet meteen slim,er kan altijd tijdens de vervoers rit iets er mee gebeurt zijn ofzo

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 16:13 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    USB schreef:
    (...)
    Daar zal vast het probleem liggen,electronica via internet kopen is niet meteen slim,er kan altijd tijdens de vervoers rit iets er mee gebeurt zijn ofzo


    Hij doet 't al twee jaar prima. ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Levine schreef:
    (...)

    Ze proberen alleen te helpen, hoef je niet zo bitchy te reageren.


    Wat is daar bitchy aan? --'' En als zij het bitchy vindt kan ze wel voor zichzelf opkomen, daar heeft ze jouw hulp niet bij nodig ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)
    Zo suf ben ik niet hoor :']
    dat kan wel meschien er niet goed ingedaan of verkeerd maar er kan ook een stofje tussen zitten dus dat moet je dan weg blazen (dat had ik namelijk een keer )


    Shoganai i ne~

    BeSlytherin schreef:
    (...)dat kan wel meschien er niet goed ingedaan of verkeerd maar er kan ook een stofje tussen zitten dus dat moet je dan weg blazen (dat had ik namelijk een keer )


    Er staat precies op hoe hij erin moet ;p Ik kan wel even van dat stofje checken, maar mijn USB zelf doet het niet meer, dat kaartje erin nog wel zeg maar.

    Edit; Helpt niet.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 16:17 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Er staat precies op hoe hij erin moet ;p Ik kan wel even van dat stofje checken, maar mijn USB zelf doet het niet meer, dat kaartje erin nog wel zeg maar.
    moet je ff overal goed blazen want meestal zie je het niet ik heb dat meestal --' 1 keer pakte dat ding me mobiel niet dat sd kaartje en een ker de pc niet alle bij door zon damm stofje (krul)


    Shoganai i ne~

    Endure schreef:
    (...)

    Wat is daar bitchy aan? --'' En als zij het bitchy vindt kan ze wel voor zichzelf opkomen, daar heeft ze jouw hulp niet bij nodig ;]

    ik vind het helemaal niet Bitchy :]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    BeSlytherin schreef:
    (...)moet je ff overal goed blazen want meestal zie je het niet ik heb dat meestal --' 1 keer pakte dat ding me mobiel niet dat sd kaartje en een ker de pc niet alle bij door zon damm stofje (krul)



    Heb al flink zitten blazen. ;[ Nada.

    Aargh, zo'n ding is 30 euro zag ik net -zucht-
    Misschien dat ik morgen even hem lat checken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kan ook niks vinden op internet, iemand anders misschien wel? Ik zoek me al een poosje suf, maar vind niks..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volgens mij is het een blindganger, in andere woorden, hij is stuk..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.