• Lieve mensen op Quizlet,
    Ik heb best wel een groot probleem. Ik zal het even vanaf het begin uitleggen.

    Ik heb een tante en een oom waarvan ik de namen tot vorig week nooit van heb geweten omdat mijn moeder het nooit wilde vertellen. Ik wist wel van hun bestaan af. Er waren vroeger namelijk wat familie problemen. Vorige week reden we door het dorp waar ze dus blijkbaar wonen. We waren met twee auto’s die van mijn moeder en die van haar vriend. Haar vriend weet ook niks van dit alles af. En toen zij mijn moeder: “Ik hoop toch niet dat we langs An en Wiel komen”. Ik vroeg dus wie zijn An en Wiel. Mijn moeder zij niks en kapte het gesprek meteen af.

    Nou ben ik vanmorgen omdat ik het maar niet los kon laten. Ben ik het gaan opzoeken wie ze waren. Ik heb dus An en Wiel C….. (achternaam zeg ik ff niet) ingetypt. En het dorp waar ze dus moesten wonen. Na zeker 2 uur zoeken heb ik het adres gevonden en een tel nummer. Ik heb ook meteen in de tel thuis gekeken. En wat blijkt…. Ze staan er gewoon in. Ik heb het tel nummer gecheckt en het klopte. Ik heb al zeker meer dan 7 jaar het verlangen om deze familie te ontmoeten. Ik heb dus nu alles wat ik nodig heb en ik weet ook hoe ik er moet komen.

    Nu de clue van het verhaal…
    WAT MOET IK DOEN? Ik doe mijn moeder er erg pijn mee om ze te ontmoeten maar ik wil het zo graag wat moet ik in godsnaam doen……. Pleas help me!!

    Xx britt

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 14:27 ]


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    SelfEsteem schreef:
    (...)



    en met mij houden ze eigenlijk nog een beetje contact want ook al heb ik ze sinds mijn 4e niet meer gezien ik krijg nog wel ieder jaar een verjaardags kaart. Ik ben dan ook de enige ik de familie die dat nog van hen krijgt.... :|


    Hmm dat brengt me weer aan het twijfelen ;$.
    Misschien proberen ze je wel om te kopen ofzo? Nou ja, vast niet.
    Ach een belletje kan denk ik geen kwaad, zolang je maar niet ineens bij ze op de stoep staat.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaxRamos schreef:
    (...)

    Hmm dat brengt me weer aan het twijfelen ;$.
    Misschien proberen ze je wel om te kopen ofzo? Nou ja, vast niet.
    Ach een belletje kan denk ik geen kwaad, zolang je maar niet ineens bij ze op de stoep staat.



    Heel erg bedankt ik weet nu wat ik moet doen ben je echt dankbaar

    xx(flower)


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    Waarom de behoefte om mensen te kennen die je niet kent?
    (niet beledigend bedoelt)


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Ik heb een soort gelijke familiesituatie langs mijn moeders kant. Ik weet wat de problemen zijn, maar ik heb sinds mijn kleuterjaren een oom (met gezin) en een grootmoeder niet meer gezien. Opeens kreeg ik eens een kaart in mijn handen geduwd met het adres van mijn grootmoeder. Ik moest die posten en ik deed dat. Blijkbaar herkende mijn grootmoeder me en ze vroeg me mee binnen. ze deed allemaal heel lief enzo alsof er nooit iets gebeurd was. En ik zag binnen allemaal dingen die weg waren van vroeger -die je niet weg hoort te gooien- en nieuwe dingen waar ik van dacht: "Ben je een slet van deze tijd?" Toen ik thuis kwam, vertelde ik het aan mijn ouders. Die waren in eerste instantie pist off, maar snapten het wel. Maar mijn beeld werd duidelijker en nu wil ik helemaal geen contact meer met haar.

    Ik bedoel hiermee gewoon dat je alles moet wikken en wegen. Zodat je niet op onverwachte situaties botst. Ik zou je moeder vertellen dat je weet wie die mensen zijn en dat je graag wil weten waarom zij ze niet mag. Zodat het voor jou makkelijker is om het te begrijpen. Als ze het je dan nog niet wil vertellen zou ik stap voor stap misschien eens contact zoeken met die mensen als je dat per se wil. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zou de gok wagen en ze gewoon bellen. Je kunt ze denk ik gewoon uitleggen dat je gewoon heel erg benieuwd bent naar wie ze nou eigenlijk zijn. En dan kun je ook gewoon de reden er bij vertellen, over je overleden vader, over dat je nog maar zo weinig familie hebt. Ik denk dat ze dat wel kunnen begrijpen. En ook bijvoorbeeld dat met die kaartjes aanhalen, dat dat toch wel apart is en zo. Gewoon eerlijk zijn. En tuurlijk, ze kunnen je afwijzen, maar dan weet je wel waar je staat. En dan kun je het misschien rustig aan je moeder uitleggen? Gewoon op dezelfde manier als ik net beschreef. over je vader, bijna geen familie, en de kaartjes. Maar dan zou ik dat wel 'afterwards' doen. Misschien is ze dan wel iets bozer, maar dan kun je wel je eigen gang gaan.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    IceWolf schreef:
    bellen


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    heel erg bedankt voor al jullie steun het heeft me echt geholpen (flower)


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3