• Lieve mensen op Quizlet,
    Ik heb best wel een groot probleem. Ik zal het even vanaf het begin uitleggen.

    Ik heb een tante en een oom waarvan ik de namen tot vorig week nooit van heb geweten omdat mijn moeder het nooit wilde vertellen. Ik wist wel van hun bestaan af. Er waren vroeger namelijk wat familie problemen. Vorige week reden we door het dorp waar ze dus blijkbaar wonen. We waren met twee auto’s die van mijn moeder en die van haar vriend. Haar vriend weet ook niks van dit alles af. En toen zij mijn moeder: “Ik hoop toch niet dat we langs An en Wiel komen”. Ik vroeg dus wie zijn An en Wiel. Mijn moeder zij niks en kapte het gesprek meteen af.

    Nou ben ik vanmorgen omdat ik het maar niet los kon laten. Ben ik het gaan opzoeken wie ze waren. Ik heb dus An en Wiel C….. (achternaam zeg ik ff niet) ingetypt. En het dorp waar ze dus moesten wonen. Na zeker 2 uur zoeken heb ik het adres gevonden en een tel nummer. Ik heb ook meteen in de tel thuis gekeken. En wat blijkt…. Ze staan er gewoon in. Ik heb het tel nummer gecheckt en het klopte. Ik heb al zeker meer dan 7 jaar het verlangen om deze familie te ontmoeten. Ik heb dus nu alles wat ik nodig heb en ik weet ook hoe ik er moet komen.

    Nu de clue van het verhaal…
    WAT MOET IK DOEN? Ik doe mijn moeder er erg pijn mee om ze te ontmoeten maar ik wil het zo graag wat moet ik in godsnaam doen……. Pleas help me!!

    Xx britt

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 14:27 ]


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    Oe moeilijk
    Ik heb ook wel familie die ik nog nooit heb gezien, maar ik heb er geen behoefte aan
    Ik zou hun bellen denk ik


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    @sleutelbloem

    jah maar wat moet ik dan zeggen ik weet het echt niet...


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    Sleutelbloem schreef:
    Oe moeilijk
    Ik heb ook wel familie die ik nog nooit heb gezien, maar ik heb er geen behoefte aan
    Ik zou hun bellen denk ik


    <3

    SelfEsteem schreef:
    @sleutelbloem

    jah maar wat moet ik dan zeggen ik weet het echt niet...

    Ik zou zegmaar zeggen wie je bent en dat je ze graag zou willen leren kennen
    en het is natuurlijk rot als je je moeder daarmee kwetst, maar je moet ook aanjezelf denken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    bellen


    You can't not look cool with a crossbow.

    Sleutelbloem schreef:

    Ik zou zegmaar zeggen wie je bent en dat je ze graag zou willen leren kennen
    en het is natuurlijk rot als je je moeder daarmee kwetst, maar je moet ook aanjezelf denken


    Heel erg bedankt ik zal hen proberen te bellen. Ik mis hen echt en ze weten zoveel over mijn overleden vader en dat wil ik ook allemaal weten snap je...


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    Heb je al eens aan je moeder laten doorschemeren dat je die mensen wilt leren kennen? Ik zou het sowieso tegen je moeder zeggen.En misschien zitten die mensen helemaal niet te wachten op dat jij belt?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik zou niet bellen, het heeft een reden dat je moeder het contact heeft afgebroken. [:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ReinaxRamos schreef:
    Heb je al eens aan je moeder laten doorschemeren dat je die mensen wilt leren kennen? Ik zou het sowieso tegen je moeder zeggen.En misschien zitten die mensen helemaal niet te wachten op dat jij belt?


    Ik heb het al vaak genoeg tegen mijn moeder gezegd maar dan zegt ze dat ik de hele familie er pijn mee doe. daarom wilde ik eigenlijk wachten totdat ik 18 ben maar ik kan er eigenlijk niet meer zo goed tegen. ik heb nog maar weinig levende familie en ik wil niet dat ik hen nooit heb gekent.....


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    Uneventful schreef:
    Ik zou niet bellen, het heeft een reden dat je moeder het contact heeft afgebroken. [:


    Jah maar dat was omdat ze mijn moeder niet geloofde dat ik autisme had en daarom hebben ze mijn moeder de deur gewezen en hebben ze haar familie uitgescholden...


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    SelfEsteem schreef:
    (...)

    Ik heb het al vaak genoeg tegen mijn moeder gezegd maar dan zegt ze dat ik de hele familie er pijn mee doe. daarom wilde ik eigenlijk wachten totdat ik 18 ben maar ik kan er eigenlijk niet meer zo goed tegen. ik heb nog maar weinig levende familie en ik wil niet dat ik hen nooit heb gekent.....


    Maar, weet jij ook wat er precies gespeeld heeft tussen jou moeder en je oom en tante? Want ze zegt dat het de familie pijn doet, dus misschien hebben ze wel iets ergs gedaan? Of nou ja, straks bezorg jij jezelf pijn door die mensen op te bellen en dan zeggen ze dat ze niks met jou te maken willen hebben. Dat kan ook nog.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    SelfEsteem schreef:
    (...)

    Jah maar dat was omdat ze mijn moeder niet geloofde dat ik autisme had en daarom hebben ze mijn moeder de deur gewezen en hebben ze haar familie uitgescholden...


    Mijn moeder heeft ook heel lang ruzie gehad met de kant van mijn vader, maar de kinderen waren gewoon welkom. Zelfs nu nog hebben ze ruzie in de familie. Mijn moeder heeft het goed gemaakt met de helft door gewoon te vertellen hoe ze zich voelde enzo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ReinaxRamos schreef:
    Maar, weet jij ook wat er precies gespeeld heeft tussen jou moeder en je oom en tante? Want ze zegt dat het de familie pijn doet, dus misschien hebben ze wel iets ergs gedaan? Of nou ja, straks bezorg jij jezelf pijn door die mensen op te bellen en dan zeggen ze dat ze niks met jou te maken willen hebben. Dat kan ook nog.



    Ik weet alles wat ze hebben gedaan maar mij geeft he al voldoening om dan tenminste uit hun mond te hebben ghoord dat ze me niet willen kennen snap je


    en met mij houden ze eigenlijk nog een beetje contact want ook al heb ik ze sinds mijn 4e niet meer gezien ik krijg nog wel ieder jaar een verjaardags kaart. Ik ben dan ook de enige ik de familie die dat nog van hen krijgt.... :|

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 14:43 ]


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3

    SelfEsteem schreef:
    (...)


    Ik weet alles wat ze hebben gedaan maar mij geeft he al voldoening om dan tenminste uit hun mond te hebben ghoord dat ze me niet willen kennen snap je


    Nee oke, dan is het goed. Dan zou ik de gok wagen als ik jou was (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaxRamos schreef:
    (...)

    Nee oke, dan is het goed. Dan zou ik de gok wagen als ik jou was (:




    en met mij houden ze eigenlijk nog een beetje contact want ook al heb ik ze sinds mijn 4e niet meer gezien ik krijg nog wel ieder jaar een verjaardags kaart. Ik ben dan ook de enige ik de familie die dat nog van hen krijgt.... :|


    x. SelfEsteem ~ Heb Eigenwaarde <3