• Ik ben zo ffing kwaat. Op wie? Op Stephanie Meyer, dankzij haar kan de fatsoenlijke doorsnee vampier neit eens meer over straat. Ik leit laatst Alucard (hellsing ftw) aan zo'n twitard zien en zij maar gillen dat ie geen vampier was omdat ie niet sparkelde. VAMPIEREN HOREN NIET TE SPARKLEN. Zo dat moest ik ff kwijt, moet jij ook je woede naar Smeyer kwijt, post hier dan ook.

    Edit: Als je alleen maar hier reageert om et zeggen dat je t niet snapt of dat ik er niet over moet zeuren HOU DAN JE COMMENTAAR LEKKER VOOR JE. Dat soort reacties hoef ik niet.

    Edit 2: Bestaan niet\fantasy. Al was dat zo, dan nog vind ik niet dat je zomaar met eeuwenoude mythes moet gaan lopen jodelen, dat is mijn mening, laat mij in mijn warde, dank u wel.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 12:09 ]


    Legolas and his Heterosexual Life Partner Gimli

    Memphis schreef:
    Man, doe rustig. Ze bestaan toch niet echt, het is geen wereldramp.


    I´m nothing special.

    Sodom schreef:
    Ik ben altijd gefascineerd geweest door de originele Vampiers, dus ik vind het ook zonde dat iedereen nu denkt dat Vampiers glinsteren.. Vampiers zijn duister en gemeen, geen elfjes..


    Hehe eindelijk iemand die het met me eens is.


    Legolas and his Heterosexual Life Partner Gimli

    Harrison schreef:
    (...)
    Ik ben ook vaak kwaat met een t. x]


    Das dubbel zo erg als met een D


    Legolas and his Heterosexual Life Partner Gimli

    Aansteller.


    I was an angel living in the garden of evil

    Lol'd.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Omg, ik moet me nu toch echt inhouden. Het is maar een boek over niet bestaande dingen -.-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Memphis schreef:
    (...)

    Even aangepast ivm hoofdletters.

    Maar kind, waarom maak je je daar in godsnaam druk om? Concentreer je gewoon op je eigen leven en je eigen 'imago', niet op die van een stel niet bestaande Vampieren.


    Mijn eigen imago doet me niks, das voor popies
    Baarbij wordt ik wel graag in mijn waarde gelaten. Als ik mijn ei op deze manier kwijt wil doe ik dat gewoon. K PLZ THNX


    Legolas and his Heterosexual Life Partner Gimli

    Ooit gehoord van Fantasy :'D?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tezzieh schreef:
    (...)
    Baarbij wordt ik wel graag in mijn waarde gelaten. Als ik mijn ei op deze manier kwijt wil doe ik dat gewoon. K PLZ THNX

    U mad, kom op dit kon je toch verwachten?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tezzieh schreef:
    (...)

    Mijn eigen imago doet me niks, das voor popies
    Baarbij wordt ik wel graag in mijn waarde gelaten. Als ik mijn ei op deze manier kwijt wil doe ik dat gewoon. K PLZ THNX


    Dat vind ik altijd zoiets kortzichtigs, 'dat is voor popies'. Ik bedoel er gewoon mee te zeggen dat je je beter op je eigen leven zou kunnen concentreren en je niet zo druk moet maken om een stel niet bestaande vampiers. Laat die mensen lekker, als ze dat nou leuk vinden. Rustig aan.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Tezzieh schreef:
    dankzij haar kan de fatsoenlijke doorsnee vampier neit eens meer over straat.


    Dat kunnen 'fatsoenlijk, doorsnee' vampieren sowieso niet, want dan verbranden ze...

    Enne, ik vind het juist leuk bedacht dat ze sparklen. Een keer iets anders dan zo'n standaard vampier.

    Dus als een vampier uit de kast komt als homo? Ben je dan ook helemaal over de rooien? -.-


    Some angels have no wings.

    Vampiers kunnen glitteren en gemeen zijn :'D


    SLOAN.

    Je komt trouwens echt heel erg aanstellerig over met die capslock te typen in je topic. Je kan ook ht netjes zeggen. Ergens snap ik ook dat mensen hier fnaal plat gaan.
    Een gewone vampier had niet over gestraat gekunt omdat hij/zij dan was verbrand. Wat maken dan die berg glitters uit? Ik ga toch ook niet zeggen wat jij wel en niet mag schrijven? anders word ik ook boos. Kind word even volwassen en laat het rusten.


    Some angels have no wings.