• Counter-strike, voor degene die niet weten wat ik bedoel. Maar dan wel oldskool. (krul)
    Dit spel blijft awesome! Ik speel het al een paar jaar, en m'n vriend ook al een jaar of 10 onderhand, al spelen we het beiden nog maar af en toe. Ik denk dat ik nu weer een tijdelijke verslaving krijg eraan. :'D



    Dus, nog meer spelers hier?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mijn fattie heeft die en zei laatst dat hij m misschien bij mij ook ging installeren.
    Maar ik heb wel eens gekeken bij hem en, lol wat voor fucking high hp heb je daar wel niet. Moet je eerst een half uur op iemand schieten voordat 'ie de pijp uit is. No, wekt alleen maar agressie bij me op haha.
    Nja, als ik zin heb dat ik 'm eens installeer..


    I live for the applause, you will die for it.

    Laufeyson schreef:
    Mijn fattie heeft die en zei laatst dat hij m misschien bij mij ook ging installeren.
    Maar ik heb wel eens gekeken bij hem en, lol wat voor fucking high hp heb je daar wel niet. Moet je eerst een half uur op iemand schieten voordat 'ie de pijp uit is. No, wekt alleen maar agressie bij me op haha.
    Nja, als ik zin heb dat ik 'm eens installeer..


    Dan doe je echt iets niet goed hoor, 100 hp is heeeel snel weg. Een schot is genoeg als je het goed doet, twee of drie bij pech meestal.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.