• Meer mensen die 's avonds/ 's nachts altijd trek krijgen in noodles?(krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Sambal, echt bleeeh. Ik vind scherpe dingen zo vies he, ieuwl, haha. Oh.. is de turk toch goedkoper.. hahaha.



    Neee, dat is lekker!(cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Uneventful schreef:
    Ik heb zin in een broodje doner, met heel veel knoflook en sla.


    gatverdamme, nu heb ik zin om helemaal naar gent te treinen om een epic lekkere pitta van het station te kopen met looksaus en groenten O_o of andalouse zonder groenten, mjam mjam mjam...



    of idd gwn noodles ;D maar met soja saus, mjammie!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Padawan schreef:
    Haha yes, nu vooral; dankjewel.


    Graag gedaan. n.n


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nu ik ook :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Uneventful schreef:
    Ik heb zin in een broodje doner, met heel veel knoflook en sla.


    Behind the laughter it actually means something.

    Grizzly schreef:
    (...)

    gatverdamme, nu heb ik zin om helemaal naar gent te treinen om een epic lekkere pitta van het station te kopen met looksaus en groenten O_o of andalouse zonder groenten, mjam mjam mjam...



    of idd gwn noodles ;D maar met soja saus, mjammie!


    Die soyasaus gooi ik altijd weg, andrrs kots ik de volgende ochtend altijd. Kan ik geloof ik niet zo goed hebben en het is niet eens lekker :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.