• "Noem me geen Lily." zei ze met een gepijnigde blik in haar ogen.
    Er trok een rilling over mijn rug door de toon waarop ze het zei. "Waarom niet? Waarom mag ik je geen Lily noemen?" Even sloeg ze haar ogen neer, daarna keek ze naar de muur naast zich, mijn blik ontwijkend. Ze sprak, haar stem gevoelloos en koud. "Lily is dood."

    Link

    Als iemand vragen heeft, stel ze gerust ^^

    @Iedereen - Ah, sorry dat hij dubbel is :\
    Ik had al wel verwacht dat het niet mocht, maar ik kon het nergens vinden.. Dus tjah :\ Sorry, ik had beter moeten zoeken :]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 18:54 ]

    Je had hier toch al eens eerder een promotietopic voor gemaakt? Ik weet bijna zeker dat ik dit namelijk al een keer heb gezien. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet niet waarom maar ik knapte af door je templetate.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    klinkt mooi :)

    Square schreef:
    Je had hier toch al eens eerder een promotietopic voor gemaakt? Ik weet bijna zeker dat ik dit namelijk al een keer heb gezien. :/


    Ik had ook zo'n gevoel, maar volgens mij bedoel je de topic van 'En ook ik zoek stories' Daar heeft ze hem ook bij gezet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik had ook zo'n gevoel, maar volgens mij bedoel je de topic van 'En ook ik zoek stories' Daar heeft ze hem ook bij gezet.


    Hmm, volgens mij niet. Wacht, ik zoek het wel gewoon op.
    ...
    Nee, dit topic is echt dubbel. Hier is de eerste. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dubbeltopics zijn verboden (: Daarom komt er hier een slotje op -


    Olive