• Een vriendin die bij mij op de basisschool zat stuurde net een berichtje naar me of ik morgen mee zou willen naar de Lek.
    Maar ik twijfel.
    Voordelen:
    - Het wordt morgen stikheet
    - We hadden het vroeger altijd leuk samen
    Nadelen:
    - Ik moet verhuisdozen uitpakken
    - Ik weet niet of het even leuk wordt als vroeger, want ik ben bang dat ik ben veranderd sinds de brugklas. (ik ga na de vakantie naar de 2e)


    There's power in the words you whisper.

    Als je niet kunt morgen dan kun je niet... Maar anders denk ik dat je het op zich wel zou kunnen proberen. Wie weet wordt het wel hartstikke gezellig en anders weet je dat ook weer.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zou toch gaan hoor. Het is maar een dagje, en zo kun je weer in contact komen met die vriendin en misschien een leuke tijd hebben. En als het wat tegenvalt, dan is het maar eenmalig dat jullie elkaar zien en hoef je er niet meer aan te denken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    Ik zou toch gaan hoor. Het is maar een dagje, en zo kun je weer in contact komen met die vriendin en misschien een leuke tijd hebben. En als het wat tegenvalt, dan is het maar eenmalig dat jullie elkaar zien en hoef je er niet meer aan te denken.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik zou gewoon gaan, kijken hoe het gaat. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Gaan, je kunt de band weer proberen op te pakken.


    <3

    Defensive schreef:
    Als je niet kunt morgen dan kun je niet... Maar anders denk ik dat je het op zich wel zou kunnen proberen. Wie weet wordt het wel hartstikke gezellig en anders weet je dat ook weer.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Gewoon proberen! Waarschijnlijk valt het mee en word het hartstikke gezellig (: In het begin kan het trouwens wel even lastig zijn, om het ijs te breken.


    ars moriendi