• Ik ben nu alweer/nog steeds heel erg ziek zonder dat de artsen eigenlijk weten van wat er aan de hand is, zoals veel van jullie onderhand wel weten en laatst kwam ik bij mijn moeder thuis en toen lag daar ineens een hele stapel met beterschapskaartjes. Graag wil ik al die lieve mensen even bedanken door middel van dit topic, en stiekem wil ik iedereen ook even laten zien hoe erg ik verwend ben en hoe ontzettend blij ik met al die kaartjes ben!


    Ik begin even met de staande kaarten, dat is iets makkelijker. V.l.n.r.; Het kleine kaartje met het elfje erop is van Jedi . Het varkentje wat een beetje verstopt is van Kalona. Het groene kaartje met de witte rand en het schaapje erop is van Marshmellow & Reloaded. Het kaartje met de vlinders en bloemen erop is van Rickjuh. De blauwe kaart die daarnaast staat –die je niet goed kunt zien, enkel een beetje van binnen-, die is van Castalia. De kaart die daarvoor staat is van Revelio. De twee grote kaarten die erachter staan zijn van Prime (die groene met kikkers-die je bijna niet kunt zien) & Rutger (die met de bloemetjes en de Quizlet-crew tekening).
    De kaarten die ervoor liggen. Weer v.l.n.r.; De kaart met de zonnebloem is van LetsKrull. De kaart met de bloem (en de vele lachende gezichtjes aan de binnenkant) is van Glasnost. De opkikkerkaart is van Mempis. De kaart daarnaast is van Maakgeloof. De kaart die daarachter/onder verstopt zit is van C18. De kaart die half onder de kaart van Rutger verstopt is, is van Sodom.


    En daarnaast lag nog een heel kunstwerk wat zijn eigen foto verdient, zo geweldig vond ik het –en stiekem was het te groot om nog op de foto te passen-. Ik kreeg een heel verhaal over Kirstwitje met haar eigen dwergjes en de Kirstallenmijnen (met tekening en al!!) van Blackbeard.

    Daarnaast wil ik alle mensen die aan me gedachten hebben/nog steeds aan me denken of me kaartjes opgestuurd hebben die (nog)niet aangekomen zijn heel erg bedanken. Dank jullie wel voor de beterschapwensen, gedachten, berichtjes en lieve kaartjes. Jullie hebben me echt ontzettend geholpen!!

    Heel veel liefs, Kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    het is dat ik het adres niet heb...(cool)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales