• GEwoon een simpele vraag ben je ooit uit de kruidvat gesmeten..

    Zoals, naggellak uitproberen wat geen tester is.(Waar overigens ook helemaal geen tester van is) Dus ik proberen komt zo'n mens naar me toe, Ja op koppen of wegwezen, nouja maar mijn nagel moest nog even meer, en toen moest ik echt weg, kom ik er even later achter dat ik het wel een mooie kleur vond, maar topen mogt ik niet meer naar binnen.. Pff. Onerrtlijk niet.?!o.O


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ben nog nooit de Kruidvat uit gekickt, maar ben er wel de hele tijd achtervolgd door een bewaker :P


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Omg, Kruidvat is gewoon een klotewinkel. HEMA is beter [A]


    Bored.

    Ik ben nog nooit de Kruidvat uit gekickt, maar ben er wel de hele tijd achtervolgd door een bewaker :P
    stoer..!!:Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Omg, Kruidvat is gewoon een klotewinkel. HEMA is beter [A]

    Achja, ik moet toch over op een andere winkel dus probeer ik de hema eens uit.!x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee. Niet uit de kruidvat :'D Wel eens uit de plus omdat ik het vertik een mandje te pakken. want dan moet ik een mandje pakken voor 1 dom tijdschrift.
    Ik ga btw helemaal niet zo vaak naar kruidvat. alleen voor haarverf ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Geghe x] ik heb het een keer voor elkaar gekregen om al m'n nagels te lakken&niemand had het door,dus ik liep daar met een fucking coewle gele nagellak de kruidvat uit 8D


    Lalalalalalalala.

    Geghe x] ik heb het een keer voor elkaar gekregen om al m'n nagels te lakken&niemand had het door,dus ik liep daar met een fucking coewle gele nagellak de kruidvat uit 8D

    Oneerlijk waarom heeft eidereen het bij mij door wat doe ik verkeerd.?!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het valt me mee dat ik er nog nooit uitgegooid ben. Heb daar tijdje geleden mijn hele gezicht ondergesmeerd met make-up. o_O


    blame the bully.

    (...)
    Achja, ik moet toch over op een andere winkel dus probeer ik de hema eens uit.!x'D

    Joah! HEMA ruleert! [/maakt reclame voor haar eigen werkgever]


    Bored.

    Nee nog ni.Wel al uit de c&a omdat we te veel lawaai maakte.Een uur er na zijn we terug gekome en zijn we al gillend tikkertje in de winkel beginne spele.:X Toen werde ze helemaal kwaad n_n

    Geheghe doet me weer denken, aan een tijdje geleden ik shoppen met mijn vriendin willen we foto's maken jeweet in het pashokje ineens komt er zo iemand aan. Je mag geen foto's maken, zeg vooral niet dat je iets niet mag doen, heb lekke reen foto gemaakt van hem, laat hij dat niet leuk gevonden hebben


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Whaha, laatst werd iemand bij de Etos zowat boos op ons omdat we Mascara uitgingen proberen, want ja, als je er 1 koopt wil je wel een goeie hebben toch?^^ Kheb zo het vermoeden dat als we door waren gegaan we er wel uitgekickt waren XD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Neeee wel uit de etos!!
    Omdat ik alle luchtjes ging opspuiten, en aan iemand die daar werkte alle luchtjes ging vragen die boven op de plank lagen [á]

    Neeee wel uit de etos!!
    Omdat ik alle luchtjes ging opspuiten, en aan iemand die daar werkte alle luchtjes ging vragen die boven op de plank lagen [á]

    Stoerkind.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Neeee wel uit de etos!!
    Omdat ik alle luchtjes ging opspuiten, en aan iemand die daar werkte alle luchtjes ging vragen die boven op de plank lagen [á]


    Oeeh dat heb ik ook gedaan met een vriendin bij de etos x] en toen zijn we er ook uitgezet en heb ik 'perongeluk' nog heel stiekem een flesje parfum omgegooid 8D


    Lalalalalalalala.